First  Prev  1  2  Next  Last
Dancing Questionnaire
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?

5. What is your favourite style of dance?

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?







35796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Stoke, England
Offline
Posted 10/22/11
1). No

2). No

3). No

4). No

5). No

6). No
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?

Sure.

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?

No.

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?

Not interested.

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?

Failed.

5. What is your favourite style of dance?

None. They are all unique and nice.

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?

Not interested in dancing games.
Posted 10/22/11

CarboKill wrote:

1). No

2). No

3). No

4). No

5). No

6). No


1.agree with carbo
2. agree with carbo
3.agree with carbo
4.agree with carbo
5.agree with carbo
6.agree with carbo
Posted 10/22/11 , edited 10/22/11


Ditto! Except for the number 4.
Posted 10/22/11 , edited 10/22/11
If a thread doesn't interest you, don't post in it.
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?
Yes.

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?
Yes.

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?
Yes.

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?
IDK.

5. What is your favourite style of dance?
Modern and ballet. Don't ask why.

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?
I don't play games.


Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?

Yeah man its fun as hell.

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?

After a few drinks I'm fucking Fred Ester!

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?

Nah but it looks fun.

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?

Umm played Just Dance before at a party, was pretty fun.

5. What is your favourite style of dance?

Raggae definitely shame you gotta be black to do it properly. I got no hips and no ass for "The Jerk"

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?

I'm gonna go with Just Dance coz its the only one I've played lol.
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?

Absolutely not.

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?

Oh goodie, more then my own two feet to trip on. Lucky day. Couldn't be fulfilled without it.

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?

No. Not interested. Me not being interested =! does not exist in my realm of thought.

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?

Have you ever seen a drunken baboon with two left feet trying to dance to DDR? Yeah, you get the picture.

5. What is your favourite style of dance?

The not tripping and busting either my butt or face kind.

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?

Whichever one that teaches people to learn how to dance and not make them look like some jackass.
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 10/22/11
1. Yes.
2. Yes.
3. No.
4 .No.
5. No.
6. No.
5594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / a place where eve...
Offline
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?
yes (crazily)
2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?
yep
3.)Have you ever gone to a dance class to learn?
yep
4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?
uhh never tried it b4
5. What is your favourite style of dance?
any energetic dance i guess
6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?
i don't play any dancing games
Posted 10/22/11 , edited 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking?

Yup all the time! Dance around in my room before nights out

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party?

Hell yeah thats why I go out especially if the song is one I like.

3.)Have you ever gone to a dance class to learn?

Nowp but I've learned from videos over the years and DDR too :)

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii?

Yeah very good at them, sorry to boast.

5. What is your favourite style of dance?

http://youtu.be/iJuTistRnQ4
and anything energetic and fun like that!

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion?

Dance Masters Evolution I've got a AAA 98-100% score on:

Heavy Sakura
Night of Fire
Kimono Princess
Burnin' The Floor
Can't Stop Fallin' In Love
and many more!

http://youtu.be/jLo0D8IYXXw
17181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
(´◔౪◔)✂❤
Offline
Posted 10/22/11
The only time I dance is when I'm in my room pretending to be a rock star
I call it Lily's Style
55520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / 風の山
Offline
Posted 10/22/11
1.)Can you dance on your own when nobody is looking? kinda, not pro but i think i got a lil style.

2.)Can you dance when you're out clubbing or at a party? can, but wouldn't want to

3.)Have you ever gone to a dance class to learn? no

4.)Are you any good at DDR and other dancing games for X-Box Kinect or the Wii? yea

5. What is your favourite style of dance? pretty dead but waltz

6. What is the best dancing game on the market right now in your opinion? idk other than ddr theres just dance which can be fun but its not really dancing its more of timing.
Posted 10/22/11
fag
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.