First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
are you the odd one out at school/in your class?
4151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / .... kawaii place...
Offline
Posted 1/27/08
I'm childish as well
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Intoxication
Offline
Posted 1/27/08
i refrain from speaking my mind

2051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Costa Rica, San Jose
Offline
Posted 1/27/08
I think i am odd in my class... because i always things dif than the rest and ask a lot of stupid question
4621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / The Wired World
Offline
Posted 1/27/08
my classmate tells me i'm immature too
28337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Interweb
Offline
Posted 1/29/08
yeah. i'm just weird in general.
2498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Michigan.
Offline
Posted 1/29/08
well.
i could be labeled as the most perverted child in my class.
i'm just really good @ hiding it.
;DD
1050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In California..
Offline
Posted 1/29/08
lol well I too get bullied and disliked because I was the quiet kid, well that was when I was in middle school....yea...back then I was the odd one...now in high school.....everyone is odd....soo! I fit in perfectly! lol
1706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / USA
Offline
Posted 1/29/08
No. I used to be when I was younger, at least it seemed that way to me, but then as I got older I was able to blend in more with crowds and make more friends easily. I'm still unique and an individual, I just don't make a point to stick out like a sore thumb. It sucks to be the only person in your class without a partner. Now, when I work alone, it's because I choose to.
2943 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Vancouver, Britis...
Offline
Posted 1/29/08
ahhaa yeah im always the odd one, im the nly brown person, thats not into rap and hip-hop or whatnot, and i always watch anime, and even my siblings look at me like wtf?!?!?!

hahaa, but its awesome to be different, i wouldnn't change for the world
33884 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 1/29/08
Same here...and people don't even know I like anime...
3806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 1/29/08
Im not really the 'odd' type.
Im always the quiet person.
T.T
Posted 1/29/08
I'm the only one allowed to sit on the desks.
1048 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / USA Pa
Offline
Posted 1/29/08
lol I gusse but I'm not in school right now dunno what I want to do for cellege or whatever

but in high school yeah lol =P I'd sleep or be quite in class usually but then say something at the right time or just meow or something randomly xD people never really got use to it

though in anime club ah fun days fun days so I gusse I am?
1498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Why do you wanna...
Offline
Posted 1/29/08
im the person that shouts out random stuff ans sometimes i get 2 hyper
435 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / The land of misfi...
Offline
Posted 1/29/08
yep

because in a grove of red apples

im the lone green one

but who cares
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.