First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
The PSP
3057 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / Behind the Lookin...
Offline
Posted 6/11/08
Crisis Core, God of War, as well as Monster Hunter are my favourite for the psp.
11661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA (Miami, FL)
Offline
Posted 6/11/08
I have one. I own four games; Riviera, Tales of the World, Brave Story, and Aedis Eclispe (sucks ) Haven't seen anything else worth buying yet.
8194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Ecosse
Offline
Posted 6/16/08
I'd like the .Hack for PSP! Whee~ =0 Is there? o-o
10982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Shinjuku新宿
Offline
Posted 6/16/08
hmm... i have one too. i own 6 games. final fantasy crisis core, monster hunter (sucky game), yu-gi-oh, AIR (based on the anime)(this game is nice), Sonic (somehow boring?) and disgaea (this game is ok). can anyone recommend me a racing car PSP game?
253 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 6/16/08
Hmm.. I've tried downloading from torrents for PSP games.
So I'm pretty much happy for my PSP.
And yeah sometimes it can be a useless paperweight for me last time.
I play Sims (Pets Castaway and the original) and also Brooketown High.
And for music games I'm into Audition and Beats :D.
I pretty much into Roleplaying games. Not fighting but romance. haha.

Anyone would like to introduce me to any role-playing games.
Maybe something better than what I've played?
126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / F / here
Offline
Posted 6/16/08
buy a psp...and hack it..
trust me the hacking of it is so fun its completely worth it
99 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 6/16/08
Monster Hunter is my fav game!! and its number one on PSP in Japan.. like.. extremely popular~

however its a newb killer.. so those who arn't worthy get discouraged from playing it,

Im a monster hunter fan, if you are 2.. add me to ure buddy list
99 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 6/16/08

beastofkaos wrote:

buy a psp...and hack it..
trust me the hacking of it is so fun its completely worth it


Yea i agree~ Im on m33-2 3.90 on my slim psp.. god.. i play castlevania sotn and monster hunter 2g (yay english patch finally!!!)


1469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / In the house!
Offline
Posted 6/17/08
i got my psp already and so much fun having it. o liked patapon and crisis core!!!!! wahahaha! what other nice games are there?
Posted 6/20/08
i dunno y i'm so freakin adicted to the game yu-gi-oh GX Tag Force 2.......at first its kinda boring but wen u get to know the game better den u'll enjoy it.......does anyone play dat game? if he/she does pls add me i wanna talk bout strategies......
5097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Canada, Vancouver
Offline
Posted 6/20/08
I'm wondering if I should get a used psp, or some decent headphones instead.

There's around 10 games I would want to play on the PSP, but I since the game size is so huge (Compared to the DS's file sizes anyway), and I have a very limited space left on my harddrive, so I can't download more than 1 at a time.

And I'm an audiophile, so don't just say "Music sounds the same, so no reason to buy some decent headphones, but you buy some shitty earphones for the crappy ipod".
1128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 6/20/08 , edited 6/20/08
pata-pata-pata-pon
other than that there is not too many good games out now, but wait for FINAL FANTASY: DISSIDIA and The next installment in the KH series
1744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Lowell
Offline
Posted 6/20/08
da psp bored me after awhile
702 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Mars
Offline
Posted 6/20/08
can any one help me? I just got a psp and got a bunch of cso files and dont know hot to put them on the psp and what firmware i need. Aslo if anyone knows how to put the sega genisis, n64, ps1 games on. I have the emulators and games already.
2190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / PHILIPPINES!
Offline
Posted 6/24/08
put the cso's in x:/ISO (x=memory stick).

P.S. you need custom firmware to use cso/iso.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.