WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Man Turning Into A Tree
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Monterey
Offline
Posted 1/18/08

ailin350 wrote:


paperback wrote:


shots :O
i hate shots.. i could punch a wall ten times and not feel anything.. but a needle.. omggg...

anyway. HPV.. lol i'm imagining some dude saying "nah, girl.. i don't got HPV, what makes you say that? come on, baby, you know me *kiss kiss*"

sigh.. now i wanna watch pirates of the caribbean..yeah i know. the disease in the movie were more like barnacles.. but eh.. samething >__<



consider this, it's better to get 3 HPV shots than turning into a tree. I don't think HPV passes by kissing. It's only passed by unprotected sex or contaminated needles. you have a wild imagination.. Pirates of Caribbean lmao



my imagination is not wild...
my mind is merely... corrupted and missing <__<;;

lol anyway. i still hate needles
and as for kissing.. kissing leads to you know what.. hint hint*


[[pregnancy!!----or saliva switching... who cares]]
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/18/08

paperback wrote:


my imagination is not wild...
my mind is merely... corrupted and missing <__<;;

lol anyway. i still hate needles
and as for kissing.. kissing leads to you know what.. hint hint*


[[pregnancy!!----or saliva switching... who cares]]


haha... you seriously don't sound like a 20 year old male tlaking.. Yes..sure kissing leads to pregnancy and leads to turning into a tree
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/18/08

noodles1631 wrote:

^you can't say anything ailin , you are afraid that you might sleep with some dude that will pass HPV onto you...and turn you into a woman tree named Bridgit....


Noodles. Qiang or whatever your name is... i think you are the one who should be afraid.. since i know you are so sexy, only women with HPV come to you. So pplease be careful
388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In a house
Offline
Posted 1/18/08

kerrigan88 wrote:

anyone scared yet? ^^


ME!
That stuff freaked me out, so does the picture. I never knew something like this could happen..
And I always told people I could turn into a tree.
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/18/08

Zeronite wrote:

I saw a video of this guy somewhere. Poor bastard.

He's lucky that they can treat it though, wow.


poor bastard? it wasn't his fault..well, no matter how lucky he is to have treament, he'll still died of AIDS. Not to mention how do they cut the roots off..
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Monterey
Offline
Posted 1/18/08

ailin350 wrote:


paperback wrote:


my imagination is not wild...
my mind is merely... corrupted and missing <__<;;

lol anyway. i still hate needles
and as for kissing.. kissing leads to you know what.. hint hint*


[[pregnancy!!----or saliva switching... who cares]]


haha... you seriously don't sound like a 20 year old male tlaking.. Yes..sure kissing leads to pregnancy and leads to turning into a tree



age and mind do not mix
for age merely grows and choose one path
while the mind chooses more than one
to stay young or stay foolish...
to become wise
or become corrupt
paths are laid by time and age
for the mind to thread upon it and choose a story's page

lol yeah, sometimes i think i have some sort of mental "disorder" but i'm pretty it's just because of what i feel like doing =)
and at the moment. i feel like.. eh like a kid i suppose lol




18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/18/08

paperback wrote:

age and mind do not mix
for age merely grows and choose one path
while the mind chooses more than one
to stay young or stay foolish...
to become wise
or become corrupt
paths are laid by time and age
for the mind to thread upon it and choose a story's page

lol yeah, sometimes i think i have some sort of mental "disorder" but i'm pretty it's just because of what i feel like doing =)
and at the moment. i feel like.. eh like a kid i suppose lol






you just wrote a poem..freeverse. Teach me how since i can never write one in English class. That was a poem right?
Jaeger Moderator
66264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / The North
Offline
Posted 1/18/08

ailin350 wrote:


Zeronite wrote:

I saw a video of this guy somewhere. Poor bastard.

He's lucky that they can treat it though, wow.


poor bastard? it wasn't his fault..well, no matter how lucky he is to have treament, he'll still died of AIDS. Not to mention how do they cut the roots off..


Eh what?

You make it sound like I blame him for having the disease. Did you not understand what I said?
52316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/18/08
ooh that`s creepy O.O
i dnt wanna turn into a tree !!! D=
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/18/08

Zeronite wrote:


ailin350 wrote:


Zeronite wrote:

I saw a video of this guy somewhere. Poor bastard.

He's lucky that they can treat it though, wow.


poor bastard? it wasn't his fault..well, no matter how lucky he is to have treament, he'll still died of AIDS. Not to mention how do they cut the roots off..


Eh what?

You make it sound like I blame him for having the disease. Did you not understand what I said?


well, maybe i didn't understand. Explain what did you say.
2769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Monterey
Offline
Posted 1/18/08

ailin350 wrote:


paperback wrote:

age and mind do not mix
for age merely grows and choose one path
while the mind chooses more than one
to stay young or stay foolish...
to become wise
or become corrupt
paths are laid by time and age
for the mind to thread upon it and choose a story's page

lol yeah, sometimes i think i have some sort of mental "disorder" but i'm pretty it's just because of what i feel like doing =)
and at the moment. i feel like.. eh like a kid i suppose lol






you just wrote a poem..freeverse. Teach me how since i can never write one in English class. That was a poem right?


lol yeah, short, but eh..
English class o__O
my senior english teacher would never have passed me with my form of poems xD
he was almost like a grammar nazi ^__^;;

anyway. me teach? <__<;;
crrrraaazy lol
but hm..

1: "free your mind" ---- jeez i sound like a hippy..
2: don't be afraid of thinking too far or too corrupt
3: think and read everything..
over and over again
4: repitition is key(as in, keep reading your poem to yourself until you're fully satisfied)
5: create words and phrases that flow(idk.. everyone likes "flow"... it's like making a rap song :D)






4839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your face :P
Offline
Posted 1/18/08
omg tats so kool lol
10520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M
Offline
Posted 1/18/08
wow... first time i ever seen a man/tree hybrid..
5131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / nyc
Offline
Posted 1/18/08
oh this. i read it on soompi before. i feel sosorry for hi,.
i hope america helps him.
26342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Stamford, CT
Offline
Posted 1/18/08
HOLY S***!!!! THAT'S JUST PLAIN WIERD!!!

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.