First  Prev  1  2  3  Next  Last
Amuto Story!
Posted 12/28/11
Amu: I am so tired! Good night Ran, Miki, and...... where is Su? *Amu suddenly bolted from her bed and looked out from her balcony*
Ran: She is lost again, what a shocker.
Miki: I wonder what happened.....
Amu: This is just not happening! Why the nerve of Su! When I find her I'll.... What the heck?! *Amu finds Ikuto in her room all of a sudden*
Ikuto: Hey. So Su is lost, eh?
Amu: How did you get in my room?!
Ikuto: Never mind that, lets go find Su.
Amu: U-um, ok.
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In my room o:
Offline
Posted 12/28/11
Gotta love Amuto xD
Posted 12/28/11
yeah, ya wanna add on to my story?
296 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / FORKS
Offline
Posted 12/28/11
hey amu you continue i no ideas right at the momment?!?!
Posted 12/28/11
ok!
Amu: Su!
Ran: Su! Where the heck are ya?
Miki: This is irratating!!! ugh!!!
Ikuto: I actually enjoy being with you Amu.
Yoru: Ikuto~nya! You like Amu~ nya!
Ikuto: Shut up Yoru! I like to be friends with Amu, I only like Amu in a friend kind of way!
10682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonderland
Offline
Posted 12/28/11
Yoru:Then why are you blushing~Nya
Ikuto:>////< I am not blushing!
Amu:What was that Ikuto?
Ikuto:Nothing!
Posted 12/28/11
Amu: Ok then, I am soooo worried about Su!
Ikuto: *Puts his arm around her* Don't worry Amu! We will find Su in no time!
Amu: But she could have been kidnapped by those Easter goons.
Ran: Yeah, and they could've turned her into the Embryo!
Miki: That means that she would be reborned!
Miki and Ran: Our sister!!! WAHH!!!!!
10682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonderland
Offline
Posted 12/28/11
Yoru:Okay...this has turned into a crying fest
Miki,Ran and Amu:
Ikuto:*Hugs Amu*It's okay we'll find her I'm sure she's fine
Posted 12/28/11
Amu: How will you know?
Ikuto: Because Su is right there.
Su: Sorry that I was gone for so long.
Ran: Where have you been?
Su: I was at the bakery! I picked up some sweets for you all! :)
Amu: Su!!!! You had me worried!!!
Su: I am sorry, Amu. I just wanted to do something nice for ya....
Amu: Aw Su! I just didn't want you to be lost forever! I couldn't live life with out you!
Ikuto: You guys are so cute! Amu, there is something I want to say to you.
Amu: Yes?
Ikuto: You wanna go out with me to the amusement park again?
10682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonderland
Offline
Posted 12/28/11
Amu:Okay...
Ikuto:Come on then*Grabs her hand and pulls her with him*
Charas:*Follow*
Yoru:I'm surprised you didn't say anything to Su, Miki
Posted 12/28/11
Miki: Well I was pretty much half asleep so....
Yoru: Well okay~ nya! Lets go have some fun!
Miki: Okay! :)
Amu: I love this place!!!! Ya wanna go in the teacups Ikuto?
Ikuto:Heck no!
Amu: I will take that as a yes instead! *pulled Ikuto along to the teacups*
Ikuto: I am squeezed in too tightly!!!
Amu: Aw shush and have some fun! *Laughing hard*
Ikuto: You have a cute laugh!
10682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonderland
Offline
Posted 12/28/11
Amu:>////<S-Shut up
Miki:*Giggles quietly*Stubborn as always
7546 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Music Room 3, Our...
Offline
Posted 12/28/11
Miki:(blushing like crazy) well you know.. she always gets lost
Yoru: I never want u to get lost, Miki~nya(miki blushes even more) HAHA JUST KIDDING
Miki: YOOOOOOOORRRRRUUU!!

(Miki and Yoru chasing each other)
Amu:Guys, keep ur hands to self!
Ikuto: Well, then..(Grabs Amu's face with both hands) Guess I'm a rule breaker.....
10682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Wonderland
Offline
Posted 12/28/11
Miki:I hate you
Yoru:
Miki:*Crosses arms over chest looks opposite way* Hmph
Posted 12/28/11
Amu: *When Ikuto grabbed her face she said* Ikuto what are you doing?
Ikuto: Amu, I love you, and I want to make you love me too! *Kisses Amu on the lips!* (Yay!)
Amu: Oh wow, u-um.......
Amu: I love you too! *Ikuto and Amu hug*
Tadase: What the.....
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.