First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Over Drive
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 6/12/07
For those who havent even heard of this show its about a highschool student, Shinozaki Mikoto, who is unmotivated in life. Heres the twist (or not) He likes a girl. She likes Bicycling so he learns to ride a bike and finds out he might acctully like it.

for a better desription: http://www.crunchyroll.com/showseries?id=2917


So I was wondering a couple of things:

1 Have you seen or heard of this anime?
2 Do you like it so far?

Personally I think its been good so far but I'm kinda attracted to sports shows. It's probably not the best one out there but I like it.
6116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Canada eh?!?!
Offline
Posted 6/12/07
yea i seen it pretty funny how the guy trys so hard to get the girl.......

stupid thing is y does he dress like that....
29634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / el paso tx
Offline
Posted 6/12/07
yeah i think its gonna be a good anime
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/10/07
just starting episode 1, if they make it all DBZ cycling like dbz prince of tennis, then ima stop watchin
23587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Toronto, CA
Offline
Posted 7/10/07
Haha, never before have I seen an anime about biking. The anime world just keeps surprising me.
Posted 7/10/07
i'll check it out
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/10/07
i saw an anime about cycling in 2003's big apple anime fest,, i forget wat it was called, i just remember it was kinda more focused on art/music part, damn me not remembering the title is killing me now

(still not finished ep1)
im hoping this overdrive is basically a romance anime with bikes, and not like some bicycle transforming into a gundam and the performing some special moves
155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / somewhere on this...
Offline
Posted 7/10/07
the title reminds me of this catchy flash called 'overdrive':
http://www.worldspace.nu/IOSYS_tohotsukitoro_swf:watch
Posted 7/10/07
i'll check it out later
4084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / LA is where the h...
Offline
Posted 7/10/07
yes i have seen it and it is going good so far.
Posted 7/10/07
im assuming this is still airing?
1183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Kuching, Sarawak,...
Offline
Posted 7/10/07
I don't think this was the first anime biking but i recall 1 anime movie which is also about biking, i couldn't recall wat wuz the title name but anyway this anime i hope it there would be romance goin on or it would br boring just to see them race all the time.
3298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/10/07
im on ep6 and its pretty funny, the main char guy is likable and not annoying, its kinda weird though jumping from kinda serious drama then jumping to almost ecchi material (but im not complainin )

its kinda hard to do a sports anime, most sports anime either turn DBZ style or they spend half the show explaining a sports move

the only problem is im not sure how long the show will keep up its pace without resorting to dbz moves with flashy backgrounds and extended conversations of explaining a certain sports move

anyone know how many episodes its gonna be? if its under 52 over 26 ima say this series is gonna be a good one
Posted 7/10/07
i like it so far. it's very funny and the characters are a bit insane; just my cup of tea.
moomoo 
11576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / United States
Offline
Posted 7/10/07
it pretty good
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.