First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Tila Tequila Shot at Love
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
LOL, that show really had me laughing and the some lesibans were so hot, so it was cool
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

biggestfan123 wrote:

shut the fuck up and move on you little pussies.
-------------------------------------------------------------------------

anyways, her show is entertaining as hell. i might be a little late on this, but did she break up with bobby?


MMMMMHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMM she did lol and if there is a season 2 that just makes her look like a slut infront of the whole world
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
^
she DID mention that there was going to be a season 2 on the new years thing. it's sad to hear that knowing that the finale of her "first" shot at love aired not long ago.

anyways, i can't wait for dominco's own show!
4344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / auckland
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

HokiePokie wrote:

Not all mini mods are bad, just probably... the majority. But in all truthfulness this thread is useful for the discussion of Tila's show, and people keep going on EVERY single new thread. Then they go "this iz liek pointless", most of the time they're pointless. But this thread has a meaning, the Tila Tequila thread if for Tila Tequila. This thread is for her show, such as how much of a slut she made herself look like on the show. If you see without her make up... she's a bit ugly.


See that's the thing. They don't have to post their rubish on people's thread expressing how they think the thread is pointless. That's their personal opinion. Whether that opinion is objective or not, have to be decided by the mods. Which is what the report to mod button is for. They can just report it and not be an ass about the whole thing.

It's so disgusting how they post "oh ur thread is pointless" with all their air of superiority. Acting like they have any semblance of authority in here. It's so stupid.

note: yeah.. not all minimods are like that though. to tell u the truth, even i kinda minimod sometimes too. but me, i just report and keep quiet about it. i wasn't being an ass like these idiots on this thread
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

supermalv wrote:


HokiePokie wrote:

Not all mini mods are bad, just probably... the majority. But in all truthfulness this thread is useful for the discussion of Tila's show, and people keep going on EVERY single new thread. Then they go "this iz liek pointless", most of the time they're pointless. But this thread has a meaning, the Tila Tequila thread if for Tila Tequila. This thread is for her show, such as how much of a slut she made herself look like on the show. If you see without her make up... she's a bit ugly.


See that's the thing. They don't have to post their rubish on people's thread expressing how they think the thread is pointless. That's their personal opinion. Whether that opinion is objective or not, have to be decided by the mods. Which is what the report to mod button is for. They can just report it and not be an ass about the whole thing.

It's so disgusting how they post "oh ur thread is pointless" with all their air of superiority. Acting like they have any semblance of authority in here. It's so stupid.

note: yeah.. not all minimods are like that though. to tell u the truth, even i kinda minimod sometimes too. but me, i just report and keep quiet about it. i wasn't being an ass like these idiots on this thread


lol most mini mods piss me off so thats why i act the way i do to make a mockery of them

4344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / auckland
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

wolzen wrote:

lol most mini mods piss me off so thats why i act the way i do to make a mockery of them



^^^^^

good on u.

anyways. they should be given a term to diffrentiate between them and the real mini-mods. It's not fair for the good mini-mods who are actually trying to help, to be in the same category as these friggin bums. From here on forward, we shall call those idiots: idiotic mod-wannabe. What do u think?
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

supermalv wrote:


wolzen wrote:

note: yeah.. not all minimods are like that though. to tell u the truth, even i kinda minimod sometimes too. but me, i just report and keep quiet about it. i wasn't being an ass like these idiots on this thread


lol most mini mods piss me off so thats why i act the way i do to make a mockery of them



^^^^^

good on u.

anyways. they should be given a term to diffrentiate between them and the real mini-mods. It's not fair for the good mini-mods who are actually trying to help, to be in the same category as these friggin bums. From here on forward, we shall call those idiots: idiotic mod-wannabe. What do u think?


thats good they shall forever be know from this day on as mod-wannabes

2498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Michigan.
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

annieyersoamazing wrote:

I HATE HER.



second that.
plz and thankyou.
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

ILYchristine wrote:


annieyersoamazing wrote:

I HATE HER.



second that.
plz and thankyou.


you'd tap dat dough lol
killar 
69283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Texas
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
GET BACK ON TOPIC!

No more of this mini mod shit.
1028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Australia =)
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08

wolzen wrote:


loadeddragon wrote:

sorry what are we talking about?



yahh ummm ur a idiot and need to learn to read better

notice the part were i typed "show" and the topic is "tila tequila shot at love"



well i guess you should have explained it a bit better. i seriously didnt know what you were on about until someone explained what the show was about
807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
I dislike her. But Bobby (The female) that didn't get choosen at the final makes me want to go Lesbo. hahahha. I thought tila was too fake... I believe season 2 is coming out sometimes in the near future
4839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / in your face :P
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
well lol ive heard of dis show but i really couldnt care less on who tila likes
632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Seoul, Korea
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
I only watched this once. but who won anyways??
or at least what happend to tila taquila?
9270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / CALiFORNiA!
Offline
Posted 1/19/08 , edited 4/18/08
i thought it was kind of stupid
but i watched it when nothin else was on

i think she should have picked dani
bobby sucked. :]

& leave the guy alone
no need to call anyone an idiot.
& sayin learn how to read
it's only a forum.


wolzen wrote:


loadeddragon wrote:

sorry what are we talking about?



yahh ummm ur a idiot and need to learn to read better

notice the part were i typed "show" and the topic is "tila tequila shot at love"



First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.