First  Prev  1  2  3  Next  Last
Do you watch your country's movies?
Posted 2/7/12
I watch numerous different movies from many countries.
483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Lapland, with The...
Offline
Posted 2/11/12
Never have and never will!
Posted 2/11/12
There are a few good Australian movies, such as The Castle, but most are forgettable pieces of crap, so I don't really bother with them.
Posted 2/11/12
Yeah, I do... but I watch Filipino movies/ Movies in Tagalog as well ^^
4747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/11/12

AutumnsSummer wrote:

Yeah, I do... but I watch Filipino movies/ Movies in Tagalog as well ^^


lol, that sounds interesting. :)
and yeah, I've gone to movies when I had friends to go with. Like when I watched Insidious.... a great horror movie by the creators of Saw and Paranormal Activity.
Banned
31569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / The Void.
Offline
Posted 2/11/12
I pretty much never do. I have very little interest about anything about my country.
Posted 2/11/12

Darkraivids wrote:


AutumnsSummer wrote:

Yeah, I do... but I watch Filipino movies/ Movies in Tagalog as well ^^


lol, that sounds interesting. :)
and yeah, I've gone to movies when I had friends to go with. Like when I watched Insidious.... a great horror movie by the creators of Saw and Paranormal Activity.


Haha,thanks. And it really is ^^ Ever heard of it?
4747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/11/12


Well, I've never watched a foreign movie before, but I like to learn about them. What type of movies? Comedy? Romance? Action? Drama?

Posted 2/11/12


Well, I've never watched a foreign movie before, but I like to learn about them. What type of movies? Comedy? Romance? Action? Drama?



Ok, so I might've misunderstood what you just said.. but the ones I watch are the Romance, Comedy, Drama, or Romance-Comedy xD The action ones annoy me a bit..
2932 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / London Below
Offline
Posted 2/11/12 , edited 2/11/12

Rina-San wrote:

Living in Britain I have seen some British movies and not liked many of them. We have some good horrors though like The Decent, that is some scary shit yall! Dog Soldiers is pretty good too I prefer whats on tv as a series over here, Misfits, Skins, Being Human all awesome shows.


I'm American but I love British programmes. Tell me, have you seen The Fades and Silk? They're two of my favourites! (Also, does the name Natalie Dormer ring a bell? XD)

On topic: I'm not a film person, so I usually don't watch a lot of them. The last one I saw in the cinema was Star Trek. I really, really wanted to see W.E. but it didn't release where I live. For me, I have to have the urge to want to watch a film and I need to know the plot first. I watch a few anime films and I've seen one from the UAE (City of Life) but other than that I generally stay with the releases here-if they interest me.
4747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/11/12

AutumnsSummer wrote:



Well, I've never watched a foreign movie before, but I like to learn about them. What type of movies? Comedy? Romance? Action? Drama?



Ok, so I might've misunderstood what you just said.. but the ones I watch are the Romance, Comedy, Drama, or Romance-Comedy xD The action ones annoy me a bit..

I agree. Some action movies are very fake looking or kinda unrealistic. What I do enjoy is some Jackie Chan movies! lol. And of course, I like romance, and comedy... and some drama. Mystery and also romance-comedy is good too. For example, Sherlock Holmes is good.
Posted 2/11/12 , edited 2/11/12


Ooh, you really know your movies~Yeah, Jackie Chan movies are amazing ^^ Pretty hilarious too
4747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/11/12 , edited 2/11/12

AutumnsSummer wrote:





Yes, lol. I recently watched The Spy Next Door, which was a very nice, and also funny Jackie Chan movie in America. Maybe if you have the time, you could watch it?
Posted 2/11/12



Is that the one where he took care of the 3 kids? Then yeah, I've watched it ^^ It was a good watch~ especially that scene where he lost the girl in the store xD
4747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/11/12

AutumnsSummer wrote:




Is that the one where he took care of the 3 kids? Then yeah, I've watched it ^^ It was a good watch~ especially that scene where he lost the girl in the store xD

Yes, lol ! :D
I especially liked the ending ! :)
Let's talk a bit more. Buddy?
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.