First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
What site has the worst anime haters?
2030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Canada
Offline
Posted 2/20/12

eclair-lumiere wrote:

You are really missing the point. It's not that people can't dislike it. It's when they insult us, swear at us, and tell us we should die and stuff like that. It's not because it is anime. It is because that behavior is rude, unacceptable and just downright disgusting. I would feel the same way if they were doing it because I was a sci fi fan or poetry fan or fan of anything really. I've actually had someone say that I should go f**ing die in a hole and that they would bite my c*** in half. How is that ok?!

Anime isn't a scared interest. But no matter what your interests are, you don't deserve treatment like that. And if you think people do, then you are just sick.


and MY point, which you completely missed.. is that, on the balance, both sides treat each other roughly equally.
some people (on both sides) act really shitty about it. some people (on both sides) just shrugs it off and go "ok, and you like [whatever].. so?"

you personally seem to be receiving a great deal of shit dumped upon you.
i, on the other hand, have -never- received any comments worse than "dude, you still watch cartoons? *chuckle*"
perhaps it is the person presenting it... not the subject?
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United Kingdom
Offline
Posted 2/20/12


Are you trying to imply I shove the fact that I like anime in people's faces? Because the fact is I don't. Both sides do not treat each other equally. Have you ever seen someone using insults like that and hating on people who don't like a particular something? I sure haven't.

And how are you supposed to just shrug off that much abuse? Do you have no emotions at all or something?

And again, it isn't that fact it is anime. The fact is I like something, they don't. But they can't just deal with it, they have to get abusive. I don't like Justin Beiber. But I don't go around spamming beiber fans and telling them to die and swearing at them and insulting them. Why? Becaus I have no right to judge their taste in music and have no right to insult them just because they like something I don't. So why should I be ok with people hating me for liking anime?
19188 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/20/12
Youtube constantly hates on anime, anything else idk =/ but my best guess is they're just hating. I asked one of the girls in my class if she liked anime;she said she tried it, but never got accustomed to it. maybe that's why? but i don't c the reason to hate -_____-
35796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Stoke, England
Offline
Posted 2/20/12
Roll-chan, run away! Your IQ is slowly slipping!
2030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Canada
Offline
Posted 2/20/12 , edited 2/20/12

eclair-lumiere wrote:
Are you trying to imply I shove the fact that I like anime in people's faces? Because the fact is I don't. Both sides do not treat each other equally. Have you ever seen someone using insults like that and hating on people who don't like a particular something? I sure haven't.

And how are you supposed to just shrug off that much abuse? Do you have no emotions at all or something?

And again, it isn't that fact it is anime. The fact is I like something, they don't. But they can't just deal with it, they have to get abusive. I don't like Justin Beiber. But I don't go around spamming beiber fans and telling them to die and swearing at them and insulting them. Why? Becaus I have no right to judge their taste in music and have no right to insult them just because they like something I don't. So why should I be ok with people hating me for liking anime?


again, you're missing it completely.

to quote your own words; "[it's not anime] The fact is I like something, they don't. But they can't just deal with it, they have to get abusive."
like i said; i only get moderately mocking comments. you seem to get a full on sh*tstorm.

If, everywhere someone goes, they get evil looks, and are treated terribly, and get awful service, and other people are always causing them trouble, etc, no matter where they go... then in most cases, it's not that every single -other- person is the problem.
or in short and plain; maybe it's just -you- that causes people to react like that.

anyways, more importantly... people react like that to all kinds of garbage. some people can't just like or not not like something, IT'S GOTTA BE 110%!! MAXIMUM POWER! ABSOLUTE LOVE OR HATE!! RAAWWRRR!! and even people that don't agree to the same level are subject to minor abuse.

here, i know. you're from UK, so you should get this one.
ARSENAL SUCKS! SO DOES MANCHESTER! FOOTBALL IS A SPORT FOR PUSSIES!
... now, imagine me being downtown liverpool or something (thanks, underlock), and screaming that out. damn, i better be able to run fast, no?

2030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Canada
Offline
Posted 2/20/12 , edited 2/20/12

CarboKill wrote:
Roll-chan, run away! Your IQ is slowly slipping!

it's ok! i have my tinfoil hat on to keep the ignorotron waves out!!


-FueledbyRamen wrote:
Youtube constantly hates on anime, anything else idk =/ but my best guess is they're just hating. I asked one of the girls in my class if she liked anime;she said she tried it, but never got accustomed to it. maybe that's why? but i don't c the reason to hate -_____-


meh, people are just stupid like that. they over-react to everything. see previous post. (not the parts suggesting that eclaire-lumiere is just a pain in the butt to deal with)
5774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / controling your soul
Offline
Posted 2/20/12
just make them eat shit let them hate all they want
Posted 2/20/12
Liverpool. You don't wanna go to Liverpool and criticize football. Most people in London won't care.
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United Kingdom
Offline
Posted 2/20/12


Well lucky for you for never getting comments like that. But just because you don't doesn't mean that people who do deserve it. Why do you think it must be MY fault if I get comments like that? Do you not believe people are capable of being that abusive for no reason? Or do you just hate me so much you think I deserve treatment like that?

As for people saying football is a sport for pussies...why would anyone say that? It is the most popular sport in the UK...it is very unlikely people would say that. I myself hate football but the large majority of people like it.
2030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
42 / M / Canada
Offline
Posted 2/20/12

Raindrop15 wrote:

just make them eat shit let them hate all they want


bahahahaa.. you're like the posterchild for exactly what eclaire was complaining about.,. except from the anime side.

excessive sparkles, swearing and cussing. etc (i forget already)

anyways.. makes me lol, a bunch.
35796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Stoke, England
Offline
Posted 2/20/12

youwannaroll wrote:

ARSENAL SUCKS! SO DOES MANCHESTER! FOOTBALL IS A SPORT FOR PUSSIES!
... now, imagine me being downtown liverpool or something (thanks, underlock), and screaming that out. damn, i better be able to run fast, no?


Yeah, no. I mean...yeah to when you said no. With the question mark. Yeah.

If you said that Arsenal and Manchester (either United or City) suck in Liverpool, they'd give you a cheer. Rofl. Liverpool and Everton fans strongly dislike the two teams you mentioned. Although, you might not get away with saying the sport is for pussies.

Then again, scousers are all pussies. They're all white trash doll-dossing teenagers, so it's alright if there's only one or two of them.
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United Kingdom
Offline
Posted 2/20/12


Why are you hateful towards everyone? Just becase some people from a certain city give it a bad name doesn't mean everyone from there is like that. And from my experiences people in Liverpool are really nice and friendly. Certainly much nicer than you are.
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United Kingdom
Offline
Posted 2/20/12


You spelt my name wrong AGAIN. And as I've said before, it is LUMIERE
35796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Stoke, England
Offline
Posted 2/20/12 , edited 2/20/12

eclair-lumiere wrote:

Why are you hateful towards everyone? Just becase some people from a certain city give it a bad name doesn't mean everyone from there is like that. And from my experiences people in Liverpool are really nice and friendly. Certainly much nicer than you are.


LOL I'm the nicest person around. I just use the internet as a way of venting my frustration.

You, on the other hand, are an obese, jobless, worthless, useless, piece of spiteful shit. Go hang yourself. Make sure the noose doesn't snap though, rofl. Silly eclaire.
20198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / My own, made-up w...
Offline
Posted 2/20/12

Mangasurf wrote:

eh Anime isn't considered very "cool" to most. all my buds make fun of me for it, but eh, its their loss


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.