Post Reply Funny Commercials
Creator
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Norway
Offline
Posted 3/4/12 , edited 3/4/12
Share funny random commercials that made you laugh!

I'll begin with this one, its about being happy (SUPER HAPPY) for even the smallest good things in life! :P

http://youtu.be/K3C4uyVQtoE

To every little good thing in life, cheers!
Member
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Everywhere
Offline
Posted 3/4/12
1.http://youtu.be/0YeJ6fK9yl4
2.http://youtu.be/eCKb94nQuhs
3.http://youtu.be/NfSS5DyuuMM

lol
Creator
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Norway
Offline
Posted 3/4/12
Ahaha, nr. 2 reminds me of that creepy dog commercial from Japan

http://youtu.be/MfzNEmqeIWo
Member
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Everywhere
Offline
Posted 3/4/12
http://youtu.be/ea7cHzpwEJA

haha
Member
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Everywhere
Offline
Posted 3/4/12
1.http://youtu.be/ZpKzTdMSaJs

2.http://youtu.be/eETWLVAlqT4

I'm really like this orange!
Creator
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Norway
Offline
Posted 3/4/12

IceVT wrote:

http://youtu.be/ea7cHzpwEJA

haha



Hehe, that acne commercial was "cute", I guess. lol
Moderator
5295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Norway
Offline
Posted 3/4/12 , edited 3/4/12
1. http://www.youtube.com/watch?v=KShkhIXdf1Y
2. http://www.youtube.com/watch?v=hElms3Jk1Ls

NEVER say no to panda.
Creator
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Norway
Offline
Posted 3/4/12
Omg. No, Panda. No!

♪ Just you know why...♪ Damn...
Member
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Everywhere
Offline
Posted 3/5/12

Rynico wrote:


IceVT wrote:

http://youtu.be/ea7cHzpwEJA

haha



Hehe, that acne commercial was "cute", I guess. lol


haha I think so.

You must be logged in to post.