First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Which Character Transformation is your favorite? (ESSAY)
Posted 3/31/12
CoolandSpicy123 here minna! You have to right the LONGEST essay about why you love a certain Character Transformation! It has to make sense and be LONG!!! Be creative! Who ever wins gets a banner!
Posted 3/31/12
THIS GOES ON UNTIL APRIL 29!!!!!!!!!!!!!
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/12
um whats a banner?
Posted 6/5/12

create000 wrote:

um whats a banner?


A banner is a pic that is long in width.....this is an example:
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/12
ik this day has already passed but i would like 2 do the essay so i can be more like a part of a group but its not a whole essay ok here we go ESSAY: i like dear baby bc i am a baby type and that outfit is like just SO CUTE! me and dear baby r similar in many ways i wanna be a baby 2 i even want my very own duckie from the MOVE: GO GO MY LITTLE DUCKIES
Posted 6/5/12

create000 wrote:

ik this day has already passed but i would like 2 do the essay so i can be more like a part of a group but its not a whole essay ok here we go ESSAY: i like dear baby bc i am a baby type and that outfit is like just SO CUTE! me and dear baby r similar in many ways i wanna be a baby 2 i even want my very own duckie from the MOVE: GO GO MY LITTLE DUCKIES


I will let it pass:
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/12
lol if the day didnt pass i could of wrote a crappy essay and i would win cuz no1 is doing it
Posted 6/5/12

create000 wrote:

lol if the day didnt pass i could of wrote a crappy essay and i would win cuz no1 is doing it


Yeah,
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/12
DANG IT! i fogot 2 put down in the essay thingy that yaya acts like a baby 2 every1 and i act like a baby 2 ppl that add me my heart: unlock! char transformation:super BABY! goo goo ga ga *sucks on pacifire*
Posted 6/5/12

create000 wrote:

DANG IT! i fogot 2 put down in the essay thingy that yaya acts like a baby 2 every1 and i act like a baby 2 ppl that add me my heart: unlock! char transformation:super BABY! goo goo ga ga *sucks on pacifire*


lol
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/5/12
here want 1? *gives u pacifire* well u see ik why they dont reply its cuz they need random entertainment that came from nowhere and blah blah blah my group ppl reply bc i kinda put jk on there
Posted 6/5/12

create000 wrote:

here want 1? *gives u pacifire* well u see ik why they dont reply its cuz they need random entertainment that came from nowhere and blah blah blah my group ppl reply bc i kinda put jk on there


:) Well alrighty then
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/12
hey dont just hold the pacifire SUCK ON IT! OR GIVE IT BACK its a waste of my precious pacifire
Posted 6/6/12

create000 wrote:

hey dont just hold the pacifire SUCK ON IT! OR GIVE IT BACK its a waste of my precious pacifire


.......scary........ T_T
8315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/12
*sits there sucking on my pacifire staring @ u waiting 4 u 2 do something with the pacifire and u took 2 long* thats it! NINJA TIME *snatchs it so fast u couldnt even see me*
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.