First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Japanese Pranks
4769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M
Offline
Posted 10/7/07
its the shit
2320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / i am...*EVERYWHER...
Offline
Posted 10/7/07
they were so mean!! but sooo funny!! lol
2320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / i am...*EVERYWHER...
Offline
Posted 10/7/07
they were so mean!! but sooo funny!! lol
3099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / standing behind y...
Offline
Posted 10/8/07
they were not funny at all. They are such meanies.
746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Canada
Offline
Posted 10/8/07
i think it is mean, but it is sooooo funny
Posted 10/9/07
lmao
4149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / F / super junior land
Offline
Posted 10/9/07
wow! im not going to a stall anymore! :[
Posted 10/9/07
lmao those were hilarious!
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/9/07
oh...em...gee...
150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Florida
Offline
Posted 10/9/07
I think the ones with the toilets went a little too far, I know I'd be pissed (no pun intended) if someone did that to me, you go into the the bathroom with an expectation of some privacy.
15521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/9/07
ROFLMAO!!!
2358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / My Basement
Offline
Posted 10/10/07

KuRRopT wrote:

some of them are hilarious, ya gotta love their gameshows.
but some are really bad, for example this man running up to a lady and ejaculating into her face.


4367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / in shosuki's bed♥
Offline
Posted 10/10/07

BigEddie wrote:


KuRRopT wrote:

some of them are hilarious, ya gotta love their gameshows.
but some are really bad, for example this man running up to a lady and ejaculating into her face.




EEEEHHHH????? yabai! thats really not right anymore ne
1842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / DAYG0
Offline
Posted 10/10/07
effin hilarious
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 10/10/07
lol pretty funny but pretty mean too but it entertain me
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.