First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Post Reply Durarara....Plz join us!!!
Posted 6/6/12 , edited 6/6/12
Mikado: huh will thanks i was just getting some fresh air Masaomi and what r the color gangs (rest his hands in his pockets)
Creator
3886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / in my warm cozy b...
Offline
Posted 6/6/12
walker:hey are those bunny ears???
erika:cool can i try them on!!!
Posted 6/6/12
Mikado: Gasp: walker what r you doing to erika?!?! and what are you going to do with those bunny ears?!?!
Creator
3886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / in my warm cozy b...
Offline
Posted 6/6/12
Walker:what? i'm just doing the wats.
Erika:yeah it was fun!! anyway i wanna wear bunny ears gimme gimme!!!
Posted 6/6/12
Mikado: will aren't we suppose head home to do our work for class next week,....(get his phone out) oh ok but call me alright
Cosplayer!!!( ^_^)/~~~
2098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Bright Shiny Texas
Offline
Posted 6/6/12
Shinra: (Keeps walking around Ikebukuro looking for Celty or just someone to hug) Celty!? Where are you!! I'm sooo lonely!!
Posted 6/7/12
Mikado: (sees her walking lonely).....what are you doing Shinra. Why are you lonely?
141 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Wonderland!~
Offline
Posted 6/7/12
Aww! are you jealous of my totally attractive rabbit ears, Mikado? *..totally trying to hide his embarassment* Y-you know! all the girls love bunny ears! and they were on sell. *nonchalant hand wave*

But sure! you wanna try them on. Erika? *le smile*
Creator
3886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / in my warm cozy b...
Offline
Posted 6/7/12
Erika:of course i do gimme gimme!!!
Creator
3886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / in my warm cozy b...
Offline
Posted 6/7/12
Walker: hey kida kun mikado kun wanna join us?
Erika: to go manga shpoing it'll be fun!!!
Posted 6/7/12
Mikado: of course im not jealous (looks other way trying not to blush)..but ok a little (rest hand in his pockets) *sigh,... can i join shopping with you guys?
Cosplayer!!!( ^_^)/~~~
2098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Bright Shiny Texas
Offline
Posted 6/7/12
(Hey Spartanboy, Shinra is a boy )
Posted 6/7/12
I know i know

Mikado: i wish i had those bunny ears but (sigh) where can i have a better view to see the whole city of Tokyo?......Shinra (glares at him)
Creator
3886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / in my warm cozy b...
Offline
Posted 6/8/12
Izaya: i know a place!!
Walker and Erika:aaaah!!!
kyohie:.....?!!!
Posted 6/8/12
Mikado: alright lets go...(sigh)
(while walking).....hey do you guys know about this head less women who rides a motorcycle?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.