First  Prev  1  2  3  Next  Last
Anime Expo: If you are going who will you cosplay as?
24482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 6/20/12

Shinta_rain wrote:

@kitty: yea, the link quickbeam shared is the main link for meet and greets. theres alot of stuff going on. if u can make it day 0, you should check out my 21 meet and greet.


awe ya i will make it day 1 because i have school day 0 ;p and actually day 1 ha
but if you have it any other day i could probably haha
64156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / Right behind you.
Offline
Posted 6/20/12
For me it would be a little hard to plan ahead of time on attending meet and greets ahead of time for day 1. It really depends on traffic, how long it takes me to drop my stuff off at my hotel, do the line for the badges and what not, and get into the actual con. So if during the con anyone wants to do a meet a greet, feel free to message me through here. Ill get an email alert and reply.
I am not a big fan of posting my phone number online, but after i meet someone in person, dont have much of an issue giving it out.
64156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / Right behind you.
Offline
Posted 6/20/12
Also, for those who have gone to AX before or are familiar with the area, any advice on food places relatively nearby that have decent food, or some fast food places? Not a big fan of living off con food for 4 days.
57078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / twilight town
Offline
Posted 6/20/12

kittystarburst wrote:


Shinta_rain wrote:

@kitty: yea, the link quickbeam shared is the main link for meet and greets. theres alot of stuff going on. if u can make it day 0, you should check out my 21 meet and greet.


awe ya i will make it day 1 because i have school day 0 ;p and actually day 1 ha
but if you have it any other day i could probably haha


Aww oh well next time lol yea there's plenty of stuff going on have u checked out saki mans party on day 3?

Btw what r u looking forward to this year at ax?
24482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 6/20/12 , edited 6/20/12

Shinta_rain wrote:


kittystarburst wrote:


Shinta_rain wrote:

@kitty: yea, the link quickbeam shared is the main link for meet and greets. theres alot of stuff going on. if u can make it day 0, you should check out my 21 meet and greet.


awe ya i will make it day 1 because i have school day 0 ;p and actually day 1 ha
but if you have it any other day i could probably haha


Aww oh well next time lol yea there's plenty of stuff going on have u checked out saki mans party on day 3?

Btw what r u looking forward to this year at ax?


ya im pretty sure ill be attending the party day three at the westin my names on the guest list= kittystarburst

are you

and its my first time going to ax so um i dont know what to expect, maybe just looking out for merch for my fav anime, maybe ill meet the voice actors or see cool cosplayers of my fav anime, ill be overwhelmed!
24482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 6/20/12

quikbeam wrote:

Also, for those who have gone to AX before or are familiar with the area, any advice on food places relatively nearby that have decent food, or some fast food places? Not a big fan of living off con food for 4 days.


i think my friends were thinking of going to little tokyo for food/ramen and said last time or last year a lot of cosplayers or ppl from ax where down there as well.
26061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Los Angeles, CA
Offline
Posted 6/20/12
I'm going as Black Gold Saw, Black Rock Shooter Beast, and Sylvanas Windrunner.
24482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 6/20/12

Vensy wrote:

I'm going as Black Gold Saw, Black Rock Shooter Beast, and Sylvanas Windrunner. :)


those are all really cool, i wish i could fabric awesome costumes like that
26061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Los Angeles, CA
Offline
Posted 6/20/12

kittystarburst wrote:


Vensy wrote:

I'm going as Black Gold Saw, Black Rock Shooter Beast, and Sylvanas Windrunner. :)


those are all really cool, i wish i could fabric awesome costumes like that


Awww, I'm sure you could! :3
57078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / twilight town
Offline
Posted 6/22/12
@kitty: yea im going to the party

@vensy: cant wait to see ur BRS cosplay, also thx for the info, so far my cosplay is coming along, just wish i hadnt waited till last min to make it. i so wish i had ur skills and knowledge lol
64156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / Right behind you.
Offline
Posted 6/23/12

Vensy wrote:


kittystarburst wrote:


Vensy wrote:

I'm going as Black Gold Saw, Black Rock Shooter Beast, and Sylvanas Windrunner. :)


those are all really cool, i wish i could fabric awesome costumes like that


Awww, I'm sure you could! :3


i have always admired cosplay people. I am horrible with arts and crafts stuff, if I tried to do a cosplay costume, it would probably end up looking more like a creeper from minecraft than whoever i was trying to cosplay.... I shall be taking tons of pictures of all the cosplay though.
57078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / twilight town
Offline
Posted 6/24/12
@quickbeam: lol so am i but im doing a cosplay for the first time. like where im making most of everything. and its coming along quite well, im sure you could do it too if u put ur mind to it
71023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M / San Francisco, CA
Offline
Posted 6/25/12
Ezio Auditore de Firenze
9162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Temecula,Ca
Offline
Posted 6/25/12
Woo! Found my Hunter hoodie! That cosplay is going! Yay! ^^
24482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 6/25/12
im super excited, its right around the corner, is anyone attending the dances lol? i dont even know what to expect
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.