First  Prev  1  2  3  Next  Last
Wht are the funniest line you ever heard a guy say as a attempt to hit on you?
4940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York City
Offline
Posted 7/4/12
I had so many... here's a few
"Damn gurrrllll, you fine. Can I get that booty on cam?"
"Hey yo, do you normally hypnotize the people around you when you walk?"
52117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Tiphares
Offline
Posted 7/4/12
What type of people asked you out?
37077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / on your lap, purring
Offline
Posted 7/4/12
"Hey dude you look just like Justin Bieber, here let me buy you drink"

Yep happened to me at a bar last year and yea I'm a dude. Normally I'd punch the dude in the face, but I got a free Irish Car Bomb out of it. Now I know why girls love free drinks, they are awesome and taste so much better.
4940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York City
Offline
Posted 7/4/12

meygaera wrote:

"Hey dude you look just like Justin Bieber, here let me buy you drink"

Yep happened to me at a bar last year and yea I'm a dude. Normally I'd punch the dude in the face, but I got a free Irish Car Bomb out of it. Now I know why girls love free drinks, they are awesome and taste so much better.


LOL
4940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York City
Offline
Posted 7/4/12
Usually all kind white, latin, black, arabs....
7316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wonderland~
Offline
Posted 7/4/12
"From 1 to America, how free are you tonight?" LOL
7375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / The World That Wa...
Offline
Posted 7/4/12 , edited 7/4/12

deathnote1103 wrote:

"From 1 to America, how free are you tonight?" LOL


Didn't know a rating scales went in reverse, lol

My friends pick-up line to my other friend.

"Is it hot in here, or is it just you?"

Or my other friend to his imaginary bitches:

"I have a 12 inch penis"

:P
Posted 7/4/12

often i feel frUstated that they have the nerve tO hit on you. FrequentLy, i just give them the F!NGER SIGN

Here's a few line from the jerks...

Oh your fun to talk with. I see we are getting along.
I do not mean to be rude but it seems like there's magic.
How i wish you can spark my life?
X X X

Is it the crOwd or just me? Trully you look stunning!
X X X

I see you often at church with your family.
That's good your a God fearing woman.
Bless you always! I though you were an angel
XXX

Hey, Pretty! I see your enjoying partying with your friends.
Do you and your friends come here often?
You like cars!? I have a Lambo care to try driving it?
XXX



52394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Balmer, Murlin
Offline
Posted 7/4/12 , edited 7/4/12

deathnote1103 wrote:

"From 1 to America, how free are you tonight?" LOL


Aww, that one's kinda cute XD

My one friend likes to share his lame pick-up lines at every opportunity The cutest one he's told me, or rather 'shown' me:

9x-7i > 3(3x-7u)

Solve for i

Here's the answer if you can't get it:



He's had some reeeaaally hilariously bad ones, but I can't remember any right now.
Posted 7/5/12
"Do you believe in love at first sight? Or should I walk by again?" *Winks, wiggling eyebrows.*
Posted 7/5/12
**Nods, smiles and winks**
"How you dooin."
Posted 7/5/12
I've had many!

"Did you fall out of the pretty tree?"

To which I replied when drunk: "Did you fall out of the ugly tree and hit every branch on the way down?"


Harsh but when a comeback comes into my head I blurt it out like word vomit drunk or not.
29097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/5/12
Using all of these
4475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Canada
Offline
Posted 7/5/12
Well im a dude but sometimes I jokingly say random pick up lines. Heres one of my favs:
Hey, you must be the Higgs boson, because I'm going to be all over you.
..... Yeah. I never actually knew whether or not I used the terms correctly though. Physics is not my forte.
4328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / HK
Offline
Posted 7/6/12
I dont think I've ever had any cute confessions... its all been just plain awkward, but I tend to find people sending me pictures of their dicks the most disturbing...
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.