First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Avatar
Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/21/08
Posted 1/22/08
uhh...that's a great 1st post...lol.

Sooo...I'll start?



I would love to have a servant like that at home. xD
Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/22/08

ElementPaws wrote:

uhh...that's a great 1st post...lol.

Sooo...I'll start?



I would love to have a servant like that at home. xD


he/she is a girl or boy?
Posted 1/23/08
that's a male. xD
Posted 1/23/08
soo cute , really
Posted 1/23/08


he's so damn cuuuuuuute
Posted 1/24/08

ElementPaws wrote:

uhh...that's a great 1st post...lol.

Sooo...I'll start?



I would love to have a servant like that at home. xD


o.O.. tats agito!!!

Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/24/08
tats agito... what is that
Posted 1/24/08
lol... i mean tat person in the pic is agito... agito is frm the anime "Air gear"..
Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/24/08

rukiaXichigo wrote:

lol... i mean tat person in the pic is agito... agito is frm the anime "Air gear"..


ohhhh... I though u speak in some language
Posted 1/25/08
Agito is soooo cute! xD

I just love the way he brings out the good in the word "Fk" lol.
Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/26/08

ElementPaws wrote:

Agito is soooo cute! xD

I just love the way he brings out the good in the word "Fk" lol.


bla bla bla ~

Posted 1/29/08
don't be jealous. You have your fair share of attention.
Creator
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Johor, Malaysia
Offline
Posted 1/29/08

ElementPaws wrote:

don't be jealous. You have your fair share of attention.


damn >_<''
Posted 1/30/08
haha,cmon. I like you too you know. *glomps*
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.