First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
Are You SIngle?
8802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Gotham City
Offline
Posted 7/18/12

Happencheese wrote:


Winterfells wrote:

I'll liven it up with nudes.

/inb4myban



Please, please don't.


:'(

22029 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / California
Offline
Posted 7/18/12
Single.
Posted 7/18/12

meygaera wrote:


optimistic-pessimistic-girl wrote:
lol i love cats and i don't blame you cuz in america you can legally marry cats,chickens,animals.in truth i would love to marry myslef but sadly i can't

Cloning technology is just around the corner!


i need a clone then
Posted 7/18/12

MissTayee wrote:


ItsMev wrote:


MissTayee wrote:

Meh. I'm single and I'm really starting to dislike it =((((


Join the club!

It's not a very good club....it's pretty lonely...but there's LOT'S of us! If you can consider that an upside.


That is true. Anime singles unite!!!


look up a group called otaku force of singles
thats why i asked this question
24359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Indianapolis, Ind...
Offline
Posted 7/18/12

optimistic-pessimistic-girl wrote:


MissTayee wrote:


ItsMev wrote:


MissTayee wrote:

Meh. I'm single and I'm really starting to dislike it =((((


Join the club!

It's not a very good club....it's pretty lonely...but there's LOT'S of us! If you can consider that an upside.


That is true. Anime singles unite!!!


look up a group called otaku force of singles
thats why i asked this question


This group sound very interesting. Maybe i should join as well.
Posted 7/18/12

alllisonbrie wrote:

1 on 1 battle?


??you confuse me O_O
Posted 7/18/12

iamtheredseven wrote:


optimistic-pessimistic-girl wrote:


MissTayee wrote:


ItsMev wrote:


MissTayee wrote:

Meh. I'm single and I'm really starting to dislike it =((((


Join the club!

It's not a very good club....it's pretty lonely...but there's LOT'S of us! If you can consider that an upside.


That is true. Anime singles unite!!!


look up a group called otaku force of singles
thats why i asked this question


This group sound very interesting. Maybe i should join as well.


how can u join as well when you were like the one of the sole creaters
24359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Indianapolis, Ind...
Offline
Posted 7/18/12


That is true. Anime singles unite!!!

look up a group called otaku force of singles
thats why i asked this question

This group sound very interesting. Maybe i should join as well.

how can u join as well when you were like the one of the sole creaters

im trying to get people to join haha
Posted 7/18/12

iamtheredseven wrote:



That is true. Anime singles unite!!!


look up a group called otaku force of singles
thats why i asked this question

This group sound very interesting. Maybe i should join as well.

how can u join as well when you were like the one of the sole creaters

im trying to get people to join haha


yes yes i know
173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 7/18/12
19 and single xD but don't have much interest in relationship atm, maybe I will when I go to college in the fall but have to wait and see lol
14951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/18/12
If I weren't single I wouldn't be on CR all the damn time.
22322 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Wanderland
Offline
Posted 7/18/12
This place doesn't have to be depressing >.>

If you're sad because you're single, stop being single?
Guys talk to girls, girls talk to me :)
or whatever preference you might have.... (i'm not here to discriminate)

At the very least you might find somebody you enjoy talking with here on CR
20254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Maryland
Offline
Posted 7/18/12
i'm 19 and sadly i'm single
74744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / in your head
Offline
Posted 7/18/12
yep, Qoureno is single
36255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Where am I?
Offline
Posted 7/18/12

Effy- wrote:


Xie_Lang wrote:

I tend to find that I answer the 'So, do you have a boyfriend?' question as 'no'. Then more often than not it's followed by, 'I can't believe you're single! You're completely awesome!'



So fix the damn problem...


Lol true, so true.


I honestly have been told this so many times, I stopped counting. Ridiculous >=(

First  Prev  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Next  Last
You must be logged in to post.