First  Prev  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  Next  Last
Are You SIngle?
1643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Boston Mass
Offline
Posted 12/8/12

Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


HAHA !! Are you saying that your a ladies man and you don't want to be tied down and have all the bitches at once... or are you just anti-social.

Either way i don't think i can be single for more then week without getting depressed and lonely despite having having friends around.

But thats just me, its just nice to know someone is always thinking about you.
4852 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Bay area California
Offline
Posted 12/8/12

Endofends wrote:


Valzoa wrote:


Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


Liar,
How is it boring?


Not interested in love. Plus I prefer being alone, but true be told I'm more of a misanthrope.
Besides I don't wan't someone with nothing interesting to say blabbing in my ear


yeah..
You watched to many shows or read too much about how female acts.
They don't act like that.
maybe it's the ones i seen.. but their never like that . EVER
4852 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Bay area California
Offline
Posted 12/8/12

ChickenAndBeer wrote:


Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


HAHA !! Are you saying that your a ladies man and you don't want to be tied down and have all the bitches at once... or are you just anti-social.

Either way i don't think i can be single for more then week without getting depressed and lonely despite having having friends around.

But thats just me, its just nice to know someone is always thinking about you.


you...like lonely or something?
1643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Boston Mass
Offline
Posted 12/8/12

Valzoa wrote:


ChickenAndBeer wrote:


Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


HAHA !! Are you saying that your a ladies man and you don't want to be tied down and have all the bitches at once... or are you just anti-social.

Either way i don't think i can be single for more then week without getting depressed and lonely despite having having friends around.

But thats just me, its just nice to know someone is always thinking about you.


you...like lonely or something?


You can say that, im not at all close to my family and im bipolar so i rely allot on my girlfriend and friends to fill that missing gap.

Without them i pretty much have nobody.
21437 cr points
Send Message: Send PM GB Post
57 / M
Offline
Posted 12/8/12
Nope. But, thanks for asking!
19606 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / Canada
Offline
Posted 12/8/12
yes! I feel kinda sad. I might be those 40 years old virgin guy :[.
4852 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Bay area California
Offline
Posted 12/8/12

ChickenAndBeer wrote:


Valzoa wrote:


ChickenAndBeer wrote:


Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


HAHA !! Are you saying that your a ladies man and you don't want to be tied down and have all the bitches at once... or are you just anti-social.

Either way i don't think i can be single for more then week without getting depressed and lonely despite having having friends around.

But thats just me, its just nice to know someone is always thinking about you.


you...like lonely or something?


You can say that, im not at all close to my family and im bipolar so i rely allot on my girlfriend and friends to fill that missing gap.

Without them i pretty much have nobody.


feel for you man.
don't you get upset that ur gf is gone after a year or so?
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 12/8/12
just because theres a goalie in the net it doesnt mean you cannot score lol
25405 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / West-Central Florida
Offline
Posted 12/8/12
Yep. Always have been. I hope I won't always will be.
1643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Boston Mass
Offline
Posted 12/8/12

Valzoa wrote:


ChickenAndBeer wrote:


Valzoa wrote:


ChickenAndBeer wrote:


Endofends wrote:

Single by choice! Being in a relationship would be way too boring.


HAHA !! Are you saying that your a ladies man and you don't want to be tied down and have all the bitches at once... or are you just anti-social.

Either way i don't think i can be single for more then week without getting depressed and lonely despite having having friends around.

But thats just me, its just nice to know someone is always thinking about you.


you...like lonely or something?


You can say that, im not at all close to my family and im bipolar so i rely allot on my girlfriend and friends to fill that missing gap.

Without them i pretty much have nobody.


feel for you man.
don't you get upset that ur gf is gone after a year or so?


Well my gf hasn't gone anywhere, but to tell you the truth if she did take off for that long i would just break up with her.. i don't believe in long distance relationships and i have trust issues in the first place because of some shit that has happened to me with past girl friends.
9138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Soul Society
Offline
Posted 12/8/12
Yup.
Not too worried about it, an' I think I do a good enough job of scaring off any creeps, so if I start dating somebody, it won't be until I ask out some dude I care about.
709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Where Daniel Padi...
Offline
Posted 12/8/12
Yup.
285 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Los Angeles
Offline
Posted 12/8/12
25...single. Girls don't love me
1682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/9/12
Single, 'cause it's illegal for me to bump uglies with the person I'm all starry-eyed for.

I'LL GET OLD FOR YOU, CHRISTIAN BALE!!


11064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 12/9/12
Yes.
I prefer being alone, plus I hate people.
First  Prev  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  Next  Last
You must be logged in to post.