First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
What is the scariest movie you watched or Video game you played?
Posted 1/19/13
Dead Space 2 for me.
4020 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / NY
Offline
Posted 2/6/13
Amnesia hands down
19950 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Oslo
Offline
Posted 2/6/13
Fatal Frame 3. I can't even play that shit with a bunch of giggly girls right by my side.

21378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Amegakure
Offline
Posted 2/6/13
Movie - dog soldiers
Game - Left 4 dead
560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in your mind >=P
Offline
Posted 3/27/13
game: Fatal Frame >___< I jumped out of my chair!
Posted 3/27/13
I have yet to be scared of something i watch, sound doesn't really affect my emotions and that seems to be the focal point with horror
1034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / F
Offline
Posted 3/28/13
Movie --- Insidious
Game --- Silent Hill franchise and the Japanese version of Scary Maze game
1032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F
Offline
Posted 4/20/13
The scariest game I played was Silent Hill: Homecoming. I had to play that shit on mute.
548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Between the devil...
Offline
Posted 4/20/13
The actually scariest movie I have seen in a long time was The Ring/Ringu. That was an actually creepy ass movie. I find VERY little actually scary. Just like I actually find very little funny.
17897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Los Angeles
Offline
Posted 4/20/13
OMG Silent Hill is the best survival/horror series. Silent Hill 1, 2, 3 and even 4 were good. After Team Silent disbanded i kinda fell out of the game. I'll still play them but its nothing compared to what it used to be.

As far as movies go. Asian horror films usually scare me the most. House of a Thousand Corpses scared me tho and so did Texas Chain Saw Massacre. The Saw movies are good too. But mostly Asian horror is my all time fav.
67890 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Norway
Offline
Posted 4/20/13
F.E.A.R - Scariest game, hands down.
17897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Los Angeles
Offline
Posted 4/20/13

lordseth23 wrote:

Paranormal Activity.

Yeah, I know you don't think it is scary, but you would definitely shit your pants and go insane if an invisible demon occupied your home.


No that thought is pretty scary. I'd probably move into my local church and become a priest if some s**t like that happened to me.
35383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / Shin Nihon Pro-Wres
Offline
Posted 4/20/13 , edited 4/20/13
Freaking Saw 1 & 2. Oh my jesus they so scary!
Fucking Monster House and The Suffering two for Ps2. YES Monster House for PS2. I don't know how any kid was suppose to play that cause it was legit Silent Hill creepy. E 10 my ass . I would like to say Silent Hill but I didn't play it, I watched my sister play them and after I did no video game scares me anymore.
Oh wait and all those Slenderman games. Especially The arrival. Oh jesus
46128 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Norway
Offline
Posted 4/20/13
silent hill scary?:o i played it when i was 10 years old never was that scary but i'am horror movie freak :p.Maybe not scary but Noroi movie is pretty good
1253 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / australia
Offline
Posted 4/20/13 , edited 4/21/13

LOSazimuth wrote:



> SInister


many bricks were shat during the viewing of this movie.

scariest game i played was condemned back when i was 10 yr old.
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.