First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
~~if girls want to have sex with you, does that make you sexy?
414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / :D No silly then...
Offline
Posted 1/21/08
Exactly...That's what im trying to state.

Think to yourself why would a girl want you for sex? is it to gain something? what is it....

But me who just dont' give a rat ass will be like

Girl:I want you in my pant now.
me: O_o you're talking to me?
girl: yes yes yes yes yse..!!!!
Me:Looks like you've been around
Girl: no that's a lie!
Me:whatever...wait *oh craps that chick want to have sex with me* <-- 10 min to realize whatever situation im in at the moment
Girl:whatever you've lost your chance im going to play house with your best friend
Me:DAMNIT that's the 10th time this week.....


Really i wouldn't even know if a chick want to have sex with me..so im going to go dissapear now..
414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / :D No silly then...
Offline
Posted 1/21/08

ShatteredRose wrote:


Thanxs for changing ur first response for me cuz it bothers me wen someone replies to mi orginal post but then i edit it without relizing they responed lol im just weird like that. I know wat u mean! Ive been thru the same thing miself and so has mi bestfriend. Im pretty much an open-minded person. I wanna take care of mi body but this world is ending anyway so im gonna LIVE!


Some advice, Birth-control, spermicide, tell the dude to wear a rubber..Don't be intoxicated while having sex cause that just take the fun out of stuff... you know the sensation that you feel...unless the dude you're dating can't get it up if he is not drunk or on viagras HAHAHAHA.... ENjoy life don't let anything get you down...A SMile a day Keep the bitches away.
2194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in a closet...on...
Offline
Posted 1/21/08
HELL YEAH!!!!!
(i kid, i kid! )
4769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M
Offline
Posted 1/21/08
FUCK YEA
4095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 1/21/08

hundredyears wrote:

Exactly...That's what im trying to state.

Think to yourself why would a girl want you for sex? is it to gain something? what is it....

But me who just dont' give a rat ass will be like

Girl:I want you in my pant now.
me: O_o you're talking to me?
girl: yes yes yes yes yse..!!!!
Me:Looks like you've been around
Girl: no that's a lie!
Me:whatever...wait *oh craps that chick want to have sex with me* <-- 10 min to realize whatever situation im in at the moment
Girl:whatever you've lost your chance im going to play house with your best friend
Me:DAMNIT that's the 10th time this week.....


Really i wouldn't even know if a chick want to have sex with me..so im going to go dissapear now..




thats happened to me before


8138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / North Carolina
Offline
Posted 1/21/08
I guess it makes you sexy
some people have a strange aura that attracts women

I get them by being a cold, hateful son of a bitch
4278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / At the End of a R...
Offline
Posted 1/21/08

abel89 wrote:

I guess it makes you sexy
some people have a strange aura that attracts women

I get them by being a cold, hateful son of a bitch


well umm...er...*cough*....uhh well....okay?
3405 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/21/08
I swear this website has the most retarded forum community ever...
20263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / The centroid of a...
Offline
Posted 1/21/08

wolzen wrote:


Bahero wrote:

woo i could still be sexy!

can people look at the pics of me and confirm that lol :)


you're not sexy so i hope you're packin like a walrus



jesus christ the things 15 year olds say these days...damn
20263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / The centroid of a...
Offline
Posted 1/21/08

artgeek707 wrote:

-_____- seriously................ don't make threads if you're bored


I'm sorry I cant resist the calling
21991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / boring, bland ohio
Offline
Posted 1/21/08

fenderhawk wrote:

I swear this website has the most retarded forum community ever...


true but then you have the philosophical debates every now and then. I think it's alright
20263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / The centroid of a...
Offline
Posted 1/21/08

hundredyears wrote:


ShatteredRose wrote:

Haha dude im freaking joking! I knew id get a respone or two from sum people lol. Im just really really hyper and fucking happy! As to wat i think about sex i think living togeather, having sex b4 getting married and open relationships r alright. As to weather im a virgin or not i'll leave that up to ur imagination! Oh and change ur post plz cuz i edited mine k.


Sure why not, I just see so many girl who get minipulated that's all and im not just some people... im the voice of reasoning.



More like you're the voice of pikachu
20263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / The centroid of a...
Offline
Posted 1/21/08

artgeek707 wrote:


fenderhawk wrote:

I swear this website has the most retarded forum community ever...


true but then you have the philosophical debates every now and then. I think it's alright


Except the creater of a philosophical thread also created this thread...you losing hope in humanity yet?
414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / :D No silly then...
Offline
Posted 1/21/08

excalion wrote:


hundredyears wrote:


ShatteredRose wrote:

Haha dude im freaking joking! I knew id get a respone or two from sum people lol. Im just really really hyper and fucking happy! As to wat i think about sex i think living togeather, having sex b4 getting married and open relationships r alright. As to weather im a virgin or not i'll leave that up to ur imagination! Oh and change ur post plz cuz i edited mine k.


Sure why not, I just see so many girl who get minipulated that's all and im not just some people... im the voice of reasoning.



More like you're the voice of pikachu


*psst* No ones has to know...That pickachu is like jerry in “Tom & Jerry” he’s very deviant
21991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / boring, bland ohio
Offline
Posted 1/21/08

excalion wrote:


artgeek707 wrote:


fenderhawk wrote:

I swear this website has the most retarded forum community ever...


true but then you have the philosophical debates every now and then. I think it's alright


Except the creater of a philosophical thread also created this thread...you losing hope in humanity yet?


a little bit. Every one has their noob moments though.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.