First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Grand Hall
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
Haha yep, the Headmistres (Ever), Kagome, and I all live out in the country together.

Ehh the country get's boring, if you want to do anything at all you have to take a 10-20 minute drive to town. Not to mention the lack of good internet options available <.<
Posted 5/20/14
Also I don't know why my phone put rudder. XD really? All three of you that's crazy. 10 to 20 minutes isn't that bad I guess. Ahh country internet my main challenge in my job
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
Haha I just kind of ignored that :P

Yep 9+ years of friendship and still going, and yeah its not so bad but going to the store or work or college everyday stinks.

*Walks over to the sofa and sits down*
Posted 5/20/14
Nine years? That's good ^^ Im glad you can look after each other. Want a drink?
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
Haha yep, been through some ups and downs but still standing strong.

And yes please, tea if you wouldnt mind. *smiles*
Posted 5/20/14
That's friendship for you. Often your true friends are the one that stand with you through everything. Im trying to get my friend on here. Certainly *goes to gets you tea*
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
That would be awesome *Smiles and nods*
Posted 5/20/14
Yup I'm trying my best to get him on here. *comes back with your tea* there you go
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
*Takes the tea and sips on it* Thank you.

Oh Kagome just got home.
Posted 5/20/14
Damn it we missed our surprise! *gets a bucket of water "
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
Haha, I don't think she's going to get on. She said something about the river.
Posted 5/20/14
Ahh yeah she said she's going out with friends if I remember
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14
Yeah our friend Angel hehe, shes not an Angel at all ;)

Want to sit down? *Pats the spot next to me*
Posted 5/20/14
Is she a devil in disguise? ;Dohh thank you *sits down next to you*
Creator
438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/20/14 , edited 5/20/14
Haha, she's not the devil she's funny and nice but shes a rebel And youre welcome!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.