First  Prev  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  Next  Last
Finding a woman/man that's into Anime/Video-games
10044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / California
Offline
Posted 10/26/12
for me is hard to find people with anime/manga interest but is not rare
Posted 10/26/12
Same here, luckily I found one guy who is into Anime. And yes.. He's Asian haha =P Just say to your friend... Hey go watch Anime before you make fun of it, or else I'll kill you..~Mean/Serious face~ (Works somethimes) =P
29765 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / US of A
Offline
Posted 10/26/12
Well, my opinion on finding a dude that likes anime (who meets my standards), so far, is impossible....

Finding a guy who likes video games is pretty easy!
610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NY
Offline
Posted 10/26/12

eternalchaos4200 wrote:



lol thats what a seako is


I saw this and it reminded me of your poster...





610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NY
Offline
Posted 10/26/12

Winterfells wrote:


ispy12 wrote:

aaaaah love what an interesting concept in life
Also Winterfells, don't worry I don't trust anyone too...similar things happened to me and luckily I never shared everything with that girl so it wasn't to hard to end our story..


That's good to hear man - I'll admit I got messed up pretty bad, but I consider myself lucky. I was still able to function and get back to some sort of normalcy a few months afterwards. Some of my friends, were never the same after their girls broke their hearts. Couldn't even climb their way out of the pit of despair they were in.





Just trollin' ...........
20450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Griffin GA
Offline
Posted 10/26/12

Denmi-Sama wrote:


eternalchaos4200 wrote:



lol thats what a seako is


I saw this and it reminded me of your poster...







Hahaha believe it or not iv watched HOTD with a couple of women
610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NY
Offline
Posted 10/26/12 , edited 10/26/12

eternalchaos4200
Hahaha believe it or not iv watched HOTD with a couple of women


lol I'VE SEEN HSOD!!!

It's sad when your brother recommended to you.

Not that we saw it together.......

Because that'd just be nasty...

Believe it or not - he actually said he was first watching it for the zombies...


(He IS a zombie buff)
20450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Griffin GA
Offline
Posted 10/26/12

Denmi-Sama wrote:


eternalchaos4200
Hahaha believe it or not iv watched HOTD with a couple of women


lol I'VE SEEN HSOD!!!

It's sad when your brother recommended to you.

Not that we saw it together.......

Because that'd just be nasty...

Believe it or not - he actually said he was first watching it for the zombies...


(He IS a zombie buff)


That's why I was watching it but seako hmmm I loves seako I also really love zombies like walking dead got to meet the cast at dragoncon this year
610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NY
Offline
Posted 10/26/12

eternalchaos4200

That's why I was watching it but seako hmmm I loves seako I also really love zombies like walking dead got to meet the cast at dragoncon this year


Ahhh I've heard good things about The Walking Dead. I'll watch it in the wintertime on netflix
20450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Griffin GA
Offline
Posted 10/26/12

Denmi-Sama wrote:


eternalchaos4200

That's why I was watching it but seako hmmm I loves seako I also really love zombies like walking dead got to meet the cast at dragoncon this year


Ahhh I've heard good things about The Walking Dead. I'll watch it in the wintertime on netflix B)


Its best zombie show ever and netflix has both 1 and2 season
49114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Tiphares
Online
Posted 10/26/12 , edited 10/26/12

eternalchaos4200 wrote:


Denmi-Sama wrote:


eternalchaos4200

That's why I was watching it but seako hmmm I loves seako I also really love zombies like walking dead got to meet the cast at dragoncon this year


Ahhh I've heard good things about The Walking Dead. I'll watch it in the wintertime on netflix B)


Its the best zombie show ever and Netflix has both seasons 1 and 2.


There you go, now it doesn't look like a fourteen year old texter wrote it. Your welcome. But really, it's debatable whether The Walking Dead is the best zombie TV series ever or not. Personally I haven't seen it, I'm assuming you'd recommend it? Enough of that, back to the topic. There's more than a billion people in the world today. I'm sure there's people out there into Anime and Video Games that would take an interest in you. Don't give up hope. Yay!

1903 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Guangzhou (but im...
Offline
Posted 10/26/12
that is what the wonderful internet is for.. well that and craigslist LOL
610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NY
Offline
Posted 11/25/12
*Bumping for the lulz*
Posted 11/25/12
I used to want a chick that was strictly into video games or anime, but I gave up on that eons ago.

Now I just want a cute girl that is sweet and friendly.
12370 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Seattle
Offline
Posted 11/25/12 , edited 11/25/12
The girls I know they like Anime/Video games are beyond weird.
First  Prev  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  Next  Last
You must be logged in to post.