First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
What do you think about cannabis?
8060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 10/8/12 , edited 10/8/12
Weed is a mental enhancer. The strongest thought I ever had came from a vaping session at a party.

"The universe created the Eye to view Itself."

This thought had such power to it, that it made me instantly puke in the bushes lol........

Anywho, I came to interpret the Eye as perception. Why would perception ever exist in this universe? When you mull on this thought, you will come to realize that perception is our true evolutionary trait towards a collective conscious. This entity will carry us through black holes and back again. No pun intended.

Weed is also like level 1 on the pedestal of "mental enhancers" as well. Next comes psilocybe mushrooms, LSD, then DMT/Ayahuasca.

These are essentially spiritual by-products of the universe. Semi-synthetic products or organic entities that the universe has GIVEN to us in order to grow and break boundaries between us all.

Tangible examples of this include:

-Francis Crick's inspiration from LSD to manfiest the DNA double Helix.

-"Hofmann revealed that he was told by Nobel-prize-winning chemist Kary Mullis that LSD had helped him develop the polymerase chain reaction that helps amplify specific DNA sequences."

-Steve jobs gained creative insight from it to apply towards.. well.. Apple...

Not to break away from Cannabis so much, but cannabis needs to be vaped in order to gain such creative ability as its more advances counterparts. Either way, please keep growing fellow souls :)


61818 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Hell Paso
Offline
Posted 10/8/12 , edited 10/8/12

Effy- wrote:

It is legal in California right? Just go there.


legal??? no its not legal anywhere in the united states.

you can buy it legally for medicinal purposes...

if you pay a crook doctor to apply for the card for you.

many doctors prescribe it for ppl that do not actually need it.

i even had one doctor even ask me if i wanted to try it. i have bad knees my ligaments are in really bad shape (6 yrs of football 4 in HS and 2 in college) and only a surgery can fix them or make them worse so i have tried to deal with the pain and not have the surgery in fear it will be worse. but a doctor i had an appointment with (orthopedic surgeon in a big hospital in Denver Colorado asked me if i wanted to try marihuana for the pain instead of vicodin which is what i usually get prescribed. i said no. well to begin with i live in texas and in texas if you are caught with it its jail time not just a ticket like in california) and with the card can't remember what the doctor called it. you can only smoke it in your house i believe.

Posted 10/8/12

jer5500 wrote:


Effy- wrote:

It is legal in California right? Just go there.


legal??? no its not legal anywhere in the united states.

you can buy it legally for medicinal purposes...

if you pay a crook doctor to apply for the card for you.

many doctors prescribe it for ppl that do not actually need it.

i even had one doctor even ask me if i wanted to try it. i have bad knees my ligaments are in really bad shape (6 yrs of football 4 in HS and 2 in college) and only a surgery can fix them or make them worse so i have tried to deal with the pain and not have the surgery in fear it will be worse. but a doctor i had an appointment with (orthopedic surgeon in a big hospital in Denver Colorado asked me if i wanted to try marihuana for the pain instead of vicodin which is what i usually get prescribed. i said no. well to begin with i live in texas and in texas if you are caught with it its jail time not just a ticket like in california) and with the card can't remember what the doctor called it. you can only smoke it in your house i believe.



If you have bad back tFatsLOL I;M drunk sorry, iF YIU,..huh
1354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Right behind you!
Offline
Posted 10/9/12
If it's used for legit medicinal purposes, fine. However, I'm sorry but, most of the people who smoke it casually end up being some of the the most annoying pricks on the planet.
2159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / USA
Offline
Posted 10/9/12

Sognidolci wrote:

If it's used for legit medicinal purposes, fine. However, I'm sorry but, most of the people who smoke it casually end up being some of the the most annoying pricks on the planet.


But the coolest people in the world are drunken idiots getting in fights and driving and killing people... and it is fucking AWESOME! LETS DRINK UNTIL WE PASS OUT! OR DIE OF ALCOHOL POISONING!

Seriously though, in my state there are so many beer cans/bottles and white crosses from the people who died on the side of the road its sickening. If you think that is okay, but you should be thrown in jail for smoking a much much much less harmful plant... then you are simply brainwashed by the reefer madness and this bullshit war on drugs.
22017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Up in the clouds~
Offline
Posted 10/9/12
This is a bit awkward. I read it as 'What do you think about Cannibals'

Like what others have mentioned, I think it's okay if it's actually been used for medicinal reasons.
Posted 10/9/12
Oh my damn. Thought it said 'cannibals' for a second.
22017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Up in the clouds~
Offline
Posted 10/9/12
Haha, glad to see I'm not the only one here!
But the sad thing is, I've only realised not so long ago that said cannabis, so I've been reading cannibals for days now ._.
Posted 10/9/12

tofukins wrote:

Haha, glad to see I'm not the only one here!
But the sad thing is, I've only realised not so long ago that said cannabis, so I've been reading cannibals for days now ._.


Yeah, so did I. Just realised it when I saw 'is' instead of 'als'. One letter short on me.
22017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Up in the clouds~
Offline
Posted 10/9/12

28509149 wrote:

Yeah, so did I. Just realised it when I saw 'is' instead of 'als'. One letter short on me.


Haha, now we can bond over our failure to read words correctly~
Posted 10/9/12

tofukins wrote:


28509149 wrote:

Yeah, so did I. Just realised it when I saw 'is' instead of 'als'. One letter short on me.


Haha, now we can bond over our failure to read words correctly~


I definitely will do that. Hahaha.
22017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Up in the clouds~
Offline
Posted 10/9/12

28509149 wrote:

I definitely will do that. Hahaha.

Yay, I'm bonding~
Posted 10/9/12

tofukins wrote:


28509149 wrote:

I definitely will do that. Hahaha.

Yay, I'm bonding~


lol. Good to know.
47705 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Offline
Posted 10/9/12

tofukins wrote:

This is a bit awkward. I read it as 'What do you think about Cannibals'

Like what others have mentioned, I think it's okay if it's actually been used for medicinal reasons.



28509149 wrote:

Oh my damn. Thought it said 'cannibals' for a second.

What have you two been smoking while bonding? lol

22017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Up in the clouds~
Offline
Posted 10/9/12
Haha, well it is past 3am over here~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.