• Don't know what to watch? Try a random show!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Crunchyporn
55353 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / With Lucina
Offline
Posted 10/8/12

DP4PBEST wrote:

Hmm.. what about Raunchyroll?


sounds better...I think you're on to something here lol
30098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 10/8/12

otaku_man wrote:

As long as it is not dubbed hentai, god that stuff sucks


H8rs gonna h8
33018 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/8/12

Rito2Ru wrote:


DP4PBEST wrote:

Hmm.. what about Raunchyroll?


sounds better...I think you're on to something here lol


Idk but, it does sounds legit and right on the money.
44554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / burning embers
Offline
Posted 10/8/12
idk how raunchyroll or crunchyporn will compete with the millions of sites out there ...simulcast porn..smh lol
33182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / All the Good & Ba...
Offline
Posted 10/8/12
"Your #1 source for legal hentai streams right here on Crunchyporn"
That could be there new slogan while their at it ;3
32067 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Arizona
Offline
Posted 10/8/12
soggybiscuit
21108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Behind you
Offline
Posted 10/8/12

AnimeForDummies wrote:

"Your #1 source for legal hentai streams right here on Crunchyporn"
That could be there new slogan while their at it ;3


They could do that for next year's April Fool's day.
13979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / 20.0167° N, 155.6...
Offline
Posted 10/8/12
now I will have a guest pass to give out for porn.......ugh.....
26837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Newyork
Offline
Posted 10/8/12
lmaooooo simulcast every week for new porn xD it'll have a plot and everything plus free..... teeeee-shirts O.o....... yeah i got nothing >.>
21528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/8/12
Yeah and the users gender would be all males.
Posted 10/8/12

starlightpriestess wrote:

Yeah and the users gender would be all males.


That's not true.
13979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / 20.0167° N, 155.6...
Offline
Posted 10/8/12

Watermelonheaven wrote:


starlightpriestess wrote:

Yeah and the users gender would be all males.


That's not true.


cause WH would be watching as well...j/k.....

all I have to say is that there better be some good stuff if I paying..... because theres a lot of competition with the free websites
68206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Atlanta, GA
Offline
Posted 10/8/12
The things that pass for humor on the internet...
Posted 10/8/12

alniau wrote:


Watermelonheaven wrote:


starlightpriestess wrote:

Yeah and the users gender would be all males.


That's not true.


cause WH would be watching as well...j/k.....

all I have to say is that there better be some good stuff if I paying..... because theres a lot of competition with the free websites


Nothing wrong with girls watching. But, yes, nobody wants to pay for anything.
13979 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / 20.0167° N, 155.6...
Offline
Posted 10/8/12 , edited 10/8/12

Watermelonheaven wrote:


alniau wrote:


Watermelonheaven wrote:


starlightpriestess wrote:

Yeah and the users gender would be all males.


That's not true.


cause WH would be watching as well...j/k.....

all I have to say is that there better be some good stuff if I paying..... because theres a lot of competition with the free websites


Nothing wrong with girls watching. But, yes, nobody wants to pay for anything.


true that why pay for something thats already free

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.