First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Are all anime lovers perverts?
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 6/16/07

jamaloo wrote:

xD omg lokita you made me choke on a dumpling. THANK YOU.

as to the perverted thing........ mos def. i'm a horrible person.


XDDD I'm so sorry!
2692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines but i...
Offline
Posted 6/16/07
i think.... no! thats not true to all coz some just like those romantic stuff and thingies and so no! kissing scenes are not hentai you know unless there is more than that with the exception of hugs.

Me <3 (///_-)
Posted 6/16/07
eh... I'm not peverted. It may be because I'm a girl, but there are girls who are peverts too.
Posted 6/16/07
I'm a perverted, curious kid lol.
8047 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Columbia, Maryland
Offline
Posted 6/16/07
No, that's not true. I used to be a perv way before I got into anime. I'm not one now, but I still love Japanese cartoons.
604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Not Here...
Offline
Posted 6/16/07
No, I know allot of anime fans that aren't perverts, I know alot that are as well though. I think anime fans that are are just more open about being perverts then other perverts.
625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / The middle of now...
Offline
Posted 6/16/07
yeah, well its wierd. all the anime kids i know are huge pervs but im the only one out of them that isnt a perv.
571 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California
Offline
Posted 6/16/07
well I don't know many perverted anime fans...i think
but i guess some may just openly show their perverted sides

BTW...I'm new here please be nice
2885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Oklahoma
Offline
Posted 6/16/07
im a pervert
6116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Canada eh?!?!
Offline
Posted 6/16/07
reason for anime to be more perverted is cuz like someone is drawing a perfect dream girl....... its not like ur gonna find a perfect girl out there in the world but anime u can make how the ppl look and stuff

^^^^ i am lost on what i even wrote LOL

if u get what i mean then yeah......
33109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 6/16/07
most guys might not be a "pervert" but 99% of the guys..[straight] always think about girls and look at them everywhere...its kind of the nature of men...
205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
58 / M / Fairbanks, Alaska
Offline
Posted 6/16/07
Being perverted with the right someone special is delicious fun.

Unfortunately, people think I'm perverted in ways I'm not because they think I'm in an anime/manga store just to pick up young girls ... for some reason they think an old guy can't possibly be there simply because he likes anime and manga.

BTW - Puny Puny Poemy is about as perverted as I get. (Unless I'm with my someone special.)

Editted: And nobody's mentioned yaoi yet ...
4965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In your computer...
Offline
Posted 6/16/07
Uhh no anime doesn't make me perverted and I am not a pervert to begin with
Posted 6/16/07
I don't think I'm perverted. At least not more than your average person.
8686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 6/16/07
^yeah, same here..not all anime are perverted.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.