First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
hi!!!!
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Hammond, Indiana
Offline
Posted 1/22/08
Hey, what's up. I love this website and part of it is because I get to talk to all the interesting people like you who understand what the hell I am talking when it comes to anime.
Posted 1/22/08
hi hi and I think this topic is will be closing sooner or later lol

1199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / California. not...
Offline
Posted 1/22/08
hiyaz...magikarp. :/
5876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Australia Perth
Offline
Posted 1/22/08
Hi...
5083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/22/08

blablabla9876 wrote:


dark_demon wrote:

just a forum of people saying hi =!

and since people will say this is not anime related...fine i will
name all the pokemon u can.....there its anime related

anyways i made this forum to say hi and let others say hi to each other.


hi idiot.

~reported



wow dude ur an asshole

4530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/22/08
Hiya again...!
I see that this post isn't locked yet...
14835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California
Offline
Posted 1/22/08
screw mudkipz :/ *waits for thread to get locked* (o^-^o)
Posted 1/22/08

Rasengan35 wrote:


dark_demon wrote:


Rasengan35 wrote:

Hi... and just to tell you i think this thread is probably gonna get locked...


i dont c y not since its "anime" related


cuz its kinda random... and theres probably a thread about pokemon...


so its "anime" related and its not rly random....im curious, thats all
Posted 1/22/08

blablabla9876 wrote:


dark_demon wrote:


blablabla9876 wrote:


dark_demon wrote:

just a forum of people saying hi =!

and since people will say this is not anime related...fine i will
name all the pokemon u can.....there its anime related

anyways i made this forum to say hi and let others say hi to each other.


hi idiot.

~reported


omg LOL ur so freaking funny wow....


I know isn't it awesome

i no 0.o its the best =D
4530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/22/08

Bysuda wrote:


blablabla9876 wrote:


dark_demon wrote:

just a forum of people saying hi =!

and since people will say this is not anime related...fine i will
name all the pokemon u can.....there its anime related

anyways i made this forum to say hi and let others say hi to each other.


hi idiot.

~reported



wow dude ur an asshole



Um. I second that.
Posted 1/22/08
whats up dawggg, and hi
Posted 1/22/08

dracobladehourglass wrote:

Hey, what's up. I love this website and part of it is because I get to talk to all the interesting people like you who understand what the hell I am talking when it comes to anime.


sry but im not one of those kinds of people :\. I just come here to watch something to pass my time and than get to my homework....im dont rly pay attention to character development and all that crap. I have to deal with that crap in ap english....
4530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/22/08
It still isn't locked!?
Posted 1/22/08

tyrantxd wrote:

Hi! Relicanth is the best pokemon!!


naw....i say umm polygon is the best pokemon. the old schools are the best =D
Posted 1/22/08

Bysuda wrote:


blablabla9876 wrote:


dark_demon wrote:

just a forum of people saying hi =!

and since people will say this is not anime related...fine i will
name all the pokemon u can.....there its anime related

anyways i made this forum to say hi and let others say hi to each other.


hi idiot.

~reported



wow dude ur an asshole



so?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.