First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Have you ever felt like being the main character in an anime?
22070 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 4/23/13

KwongColin wrote:

i wouldnt mind as long as its a romance anime :)


Agreed! As much as I love other genres of anime I know that I am far too chicken to take part in any violence!
47274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / everywere
Offline
Posted 4/23/13
I always dream that they put my bands music in a anime.
5106 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Johnstown, PA, USA
Offline
Posted 4/23/13
Not really. I prefer to be a supporting character, because I don't like being tied to a bunch of "necessary" events and people. I like to be able to ditch the story-line and do my own thing. I'll occasionally begin to entertain the thought of taking over as the main character, but then I'll almost immediately prefer to screw the rules and abandon the plot. There are so many events that take place in anime and manga that I'd rather avoid and would downright refuse have a part in.
12800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / SRF-003 Calnus
Offline
Posted 4/24/13
Heck yeah all the time, i even dream about it haha
19982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / England
Offline
Posted 4/24/13 , edited 4/24/13
id like to be in full metal alchemist using alchemy sounds sick .

id also like to be the guy out of the pet girl of sakurasao id love to have a weird but interesting girl who doesn't know much to look after i don't know why i just think it would be fun.
23402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Louisiana
Offline
Posted 4/24/13
I wouldn't mind being a character in the Index/Railgun universe. In fact, living in Academy City would be the one dangerous anime setting I could stand living in. I couldn't be the main character though. I would die in about a day, lol
Rja123 
37138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 4/24/13
Pokemon or SAO(Game concept not story line)!
25655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / VA
Offline
Posted 4/24/13

Rja123 wrote:

Pokemon or SAO(Game concept not story line)!


ya if I could avoid the death games of the SAO universe it would be pretty dang awesome
Posted 4/24/13

benjiyo25 wrote:

Have you ever felt like being the main character of an anime that you like?


OH YEAH. I would love to be Kazehaya from Kimi ni Todoke so I could date Sawako.,,,,and possible Renton from Eureka 7 so I could Eureka....but Sawako is numba 1.
20499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / somewhere just no...
Offline
Posted 4/24/13
Initial D street racing (drifting) every day n having a awesome car with natural talent driving YEAH !
9312 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Over there
Offline
Posted 4/24/13
Yeah, so I tried to jump into the screen.
Didn't go so well, hurt my head and broke my laptop.

Nah, just kidding.
2191 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Florida, USA
Offline
Posted 4/24/13
Too many times. If i had to choose one character/anime, it would probably be Kirito on Sword Art Online
Posted 4/25/13
To this day, I still want to me in an anime. Currently, it's with Toaru Kagaku no Railgun
19982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / England
Offline
Posted 4/28/13

eightcar wrote:

Yeah!

Makoto, but I would be smart enough not to


Katsura - A
Seika - B
Otome - C







derp
2848 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / USA
Offline
Posted 4/29/13
All the time(except in horror anime)
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.