First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Introductions
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/18/13
umm woooww.... lets start a new conversation about Shapes :)

I.LOVE.CIRCLES.
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/18/13
i prefer dodecahedrons
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/19/13 , edited 1/19/13
umm.... to intellectual for the majority of the group.
lets just keep it simple, lets say.
1.circles

2.Triangles

3.squares

4.rectangles

5.Pentagons

6.Heptagon's

~here that list should be enough lol....

btw- what is a dodecahedron??????
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/19/13
dodecahedron = 12 sides

how about a heptagon? i like them too
Posted 1/19/13
hahaha what the fuck?? i come back to this forum and i see this(x BOOTY TICKELED AND BUTT HURT MEAN THE SAME THING
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/19/13
i know they r same thing was informing rico
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/19/13
Lol.... umm yeah Heptagon's are cool :)

.....And yeah, that was a weird thing to say/explanation that was needed.

-im sorry for being inexperienced
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/19/13
lol its ok rico...... you'll get there sum day ;D btw the forums r blowin up
Posted 1/19/13

rico12445 wrote:

Lol.... umm yeah Heptagon's are cool :)

.....And yeah, that was a weird thing to say/explanation that was needed.

-im sorry for being inexperienced


its okay if you didnt know what it meant, my ex-girlfriend didnt know what it meant either and she said"okay but only 2 fingers max" and i laughed MUWAHAHAHA....tehe
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/19/13
Lol.. woow.. completely did a 180 on that comment.

-but anyway, yeah im loving how fast our groups expanding, were getting members, visitors, and Forum views, really quickly.

-I think everyone's going to enjoy this group A lot.... And has anyone noticed how quickly this groups getting set up?
.it took longer for the SAO-FG to get started, but maybe that's because everyone was sort of new to the group thing ( including me )

- I think we're getting more experienced in running and being in a group.
..we're making Avii more, and better... we're also enjoying the Forums and communicating better ( Like Always lol )
.. And we have some great people who like to help out the group. ( not saying that everyone in the SAO-FG weren't awesome helpers )

-I think this groups gonna Flourish greatly, THX to AnimeGuy717 for creating the group.

~Last thing, AnimeGuy.. how are the other 2 groups doing? do you need any help with them, or should we try to get those started as well?
Posted 1/20/13
haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up
Posted 1/20/13

animeguy717 wrote:

haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up


I would love to help your other two group Animeguy717
499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 1/20/13
howdy , bleachofpiece there.
name's chris
age you can see below my sexy profile avatar , where i live is secret. (well , everyone does have a secret , right?)
not really fan of SAO but i do respect the actual anime , my favorite anime is Bakemonogatari/Nisemonogatari but i've pretty much more favorites. My hobbies? sleeping , eating , doing nothing , fishing (usually in company) , bicycle riding and sometimes basketball.

ok , that will do. looking forward to meet you all. (virtually)
Posted 1/20/13

ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:

haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up


I would love to help your other two group Animeguy717



Why thank you and i miss the My Little Monster FG... it died out
Posted 1/20/13

animeguy717 wrote:


ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:

haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up


I would love to help your other two group Animeguy717



Why thank you and i miss the My Little Monster FG... it died out


Feel bad for you ..
Anyway if you need my help in the description of any club i would love to help you ^^
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.