First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Introductions
Posted 1/20/13
okay can you help with the other groups?
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/21/13

ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:


ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:

haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up


I would love to help your other two group Animeguy717



Why thank you and i miss the My Little Monster FG... it died out


Feel bad for you ..
Anyway if you need my help in the description of any club i would love to help you ^^



Yeah the same for me, if you need me to do anything just let me know, I've started to visit them a little.
but im gonna start adding to the groups pretty soon, I was thinking about doing some editing on Wednesday or Friday... that sound good?
unless you want to do it tomorrow evening, because I have an appointment with my school counselor tomorrow morning.
Posted 1/21/13

rico12445 wrote:


ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:


ninetailz11 wrote:


animeguy717 wrote:

haha i completely forgot about those groups, we probably should start those groups up


I would love to help your other two group Animeguy717



Why thank you and i miss the My Little Monster FG... it died out


Feel bad for you ..
Anyway if you need my help in the description of any club i would love to help you ^^



Yeah the same for me, if you need me to do anything just let me know, I've started to visit them a little.
but im gonna start adding to the groups pretty soon, I was thinking about doing some editing on Wednesday or Friday... that sound good?
unless you want to do it tomorrow evening, because I have an appointment with my school counselor tomorrow morning.



I am free anytime just ask me !!!
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/21/13
Lol... ninetailz11 your really into helping :)
that's why me and you are gonna be good friends
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/21/13
im down to help just hit me up if needed
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/22/13

Anim3Fre4k wrote:

im down to help just hit me up if needed :P



Nice bro, wanna help me get the other groups started?
and we can make some Avii for them too. if your cool with it.
Mondaiji-tachi Fanz
25813 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 1/22/13
Why not
Mondaiji-tachi Fanz
33115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 1/24/13
what are avii? o.o
Mondaiji-tachi Fanz
33115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 1/24/13
Also I keep forgetting to talk to that one girl Rico >_<
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/24/13

AndresAlone wrote:

Also I keep forgetting to talk to that one girl Rico >_<


Lol...its cool.
plus Avii are the "Preetty anime pictures you see with added text or designs
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/24/13
like my profile pic or support banners/group banners...sort of
Mondaiji-tachi Fanz
33115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 1/24/13
ohhh... Ok I'll talk to her today for sure, it's just that she's been busy with finals this week
Mondaiji-tachi Fanz
33115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 1/24/13
she says she just googled gun gale online -_- lol
Creator
15081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / lakeland fl
Offline
Posted 1/24/13
Lol.. ill do just that
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.