First  Prev  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  Next  Last
What is your most FUNNY/STUPID answer in your examination/quiz?
Posted 10/15/08
I just leave them blank.
I'm so not funny,
595 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 10/15/08
In maths last year there was a question regarding all angles and shit cos some douche wanted to make a patio outdoors or something but my teacher would never help me in class when I asked he would always just say "you should know that" and walk off so I didnt ever know how to do it.

So I answered the question saying I have no F*cking idea but you could probably goto your local hardware store and ask the guy at the front desk. 3 day interschool suspension but totally worth it.
6278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in the deepest, d...
Offline
Posted 10/15/08

kevzter07 wrote:

some of my teachers ask this to their questionaires...

what is the name of your teacher?

LOL. hehe... and some don't know the name of our professors..

haha so funny...

well for me :P


yeah!! i experienced the same thing!! i was one of those people who didn't know the real name of our teacher TT_TT

Posted 10/16/08
i sometimes right an answer..
with a question mark on the end of my answers..
on identifiction exams..
i like to confuse the teacher too..
by making it hard to identify if its an f or t..
on write t for true and f for false exams..
Posted 10/16/08
In a 5th form Information Technology test the teacher had accidentally put a question on the test that was not related to anything in our curriculum. I don't remember what the question was, but I wrote 'does not compute' for the answer
Posted 10/16/08

princess_cristine wrote:

i sometimes right an answer..
with a question mark on the end of my answers..
on identifiction exams..
i like to confuse the teacher too..
by making it hard to identify if its an f or t..
on write t for true and f for false exams..


Hmm, try that at CXC, CAPE or my school and the grader will simply give you the easiest number to calculate- '0'
8865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / sydney AUSTRALIA
Offline
Posted 10/16/08
Me and my mates played a game that we had to write either penis or vagina on our year 10 science exam... that was pretty stupid
34511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/16/08
just write; i dont know :ph34r:
12871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / behind you... BOO...
Offline
Posted 10/16/08
hmmm

i cant remember the question..

i could just remember that it was asking about person that was the goddess of blah blah blah..

i wrote...

" GODDESS GENE IRIS "



8288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / hmmmmm somewhere...
Offline
Posted 10/16/08 , edited 10/16/08
when im grad 4 so my teacher said write a bout the cow so my friend draw cow and i said what r u doing and then she said this is a shortcut baka
1233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / kuwait :)
Offline
Posted 10/16/08
i usually anwser all my questions even if they're wrong but one time i just put question marks in the answer...my friend put an arabic song which lyrics was" i forget..bla bla something...."i don't remember sorry
12871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / behind you... BOO...
Offline
Posted 10/16/08
oh n sometimes i just write...

"i dont know, LMAO"
Posted 10/16/08
question was
"will there be a Prophet after muhammad?why?"
I wrote
no. Because he is the last prophet
Posted 10/16/08
I don't remmeber the Q :
but my answers was like :
What ? and I don't know


and I know someone how wrote :
I will give u 1 QR if u made me pass

lol
Posted 10/16/08
hahaha
we just had our exam... last sunday, it was our biology exam
we had to label the "parts" of a cell
(there are lots of stuff)
so the only one I knew there was the ER and the golgi apparatus
the remaining five i wrote
1. the curvy thing
2. the one that moves
3. the wall
4. the gross stuff
5. I'm tired

and the other one was:
what is the head and tail in a sperm cell called?
I wrote " Do we have to know before having "it""
and our biology teacher was like
" =_= what is this"
I said
"paper"

yea i know not that funny...
but you would have been laughing if you saw us
First  Prev  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  Next  Last
You must be logged in to post.