First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Hataraku Maou-sama! Discussions
75435 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Canada
Offline
Posted 4/21/13

od1968 wrote:

Who has the simulcast for this? I've been watching it from a 3rd source so i never got to see who had it.


Funimation has the Simulcast, I think they are running a few days behind air date though. They are only up to episode 2 so far.


I am loving this series, it has such a warped sense of brilliance behind it. The Devil working at McDonalds and the Hero working at a Call center.

Mad Brilliance I say

978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 4/21/13 , edited 4/21/13

iashakezula wrote:

I like this ... Its got funny moments mixed in with their current situation ...

.I was wondering what happens when his power comes back and it looked like living among humans changed him a bit
He's gone native for the most part! And by the time he "climbs" ranks of Wcdonalds he'll probably lose any ambition of returning to his home dimension. lol

55213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
the South Bay
Online
Posted 4/21/13 , edited 4/21/13
The demon lord will conquer the entire WcDonald chain .instead..lol

Got to love the comedy in this show


75234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / This Dying World
Offline
Posted 4/21/13
we have had micro and macro economics

what would this anime be? business chain conglomerates?
15654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/22/13 , edited 4/22/13
funny series and quirky characters...awesome.

One Punch Mod
46006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 4/24/13 , edited 4/24/13
Episode 3.

Still funny.

Chiho cute out of uniform and without pigtails.

Emi still striking no matter what she does.

Now just where will things go with a beefed-up Maou?
37564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Dat place up Norf...
Offline
Posted 4/24/13
Was not expecting to like this, but dang it's sooo hilarious!!
15276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Bay Area CA
Offline
Posted 4/25/13
I died laughing at Ashiya's reaction to the landlady.
17892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Small Wooded town...
Offline
Posted 4/25/13
'seems backup is on the way. wanna know if they lose their powers as well. '
od1968 
16236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Bay Area, CA
Offline
Posted 4/25/13
Such a good ep the balance of seriousness and laughs is so well done. Seems like next ep is gonna be pretty damn good.
6584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19
Offline
Posted 4/25/13
Episode 4 was great. I'm really enjoying series. Its one of my favorites this season.
19529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 4/25/13
can't stop laughing at this one
55213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
the South Bay
Online
Posted 4/25/13 , edited 4/25/13
Episode 4

Damm this anime is getting better and better. I agree it does have a pretty good balance with the comedy and the serious part and it is blending it very well although it got me confused a bit .

My favorite part was when yuusha really poured out her confusion of Maou's change of heart and then it became a comedic scene lol

On a different note, Its funny how a Lucifer and Satan are 2 separate entity becuase to me they are one and the same , its the name and it means "shining one, the morning star"


75234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / This Dying World
Offline
Posted 4/25/13 , edited 4/25/13
related for dual thread of

attack on titan and hataraku maou sama

http://www.youtube.com/watch?v=MBaCgi-wmV8

it works
3059 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / library
Offline
Posted 4/25/13
ok judging by the light novel cover n character designs i really thought this was gonna be yer old romcom. but heck.
this thing got a plot.
it even went to some serious drama after minimum episodes of comedy.
chara development can go to some deep stuff without it being forced.
im loving it. tbh im loving this more than Attack on Titan.

and reason why im so looking forward to episode 5 is Lucifer who is voiced by Hiro Shimono. been hyped over this since his first appearance by voice in ep 3 i think?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.