First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Would you date a pretty but very weird person?
1340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / ʕ•ᴥ•ʔ
Offline
Posted 4/30/13
probably. Cant be too weird tho
4607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / LV.
Offline
Posted 4/30/13
Okay with weird, not okay with drugs, hookers and strippers.

Well... on the fence about strippers. I've been to a few clubs, and some of them are coooool.
4761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/30/13
Yo OP I think the majority of people on crunchyroll are weird so your question isn't exactly for the right audience.
Posted 4/30/13
sure whynat
9278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Onmarus
Offline
Posted 4/30/13
I look forward to meeting weird people, they are always different and unique. An attractive girl who has some weird in her would be ideal for me... drugs on the occasion and under control is not an issue. Remember that what's weird to one person may not be so to another.
77 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 4/30/13
I'm pretty weird too haha but I think she would have to be good looking and have a nice body. maybe somebody i could work out with. point being it depends on the girl.
23624 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Atlanta, Georgia
Offline
Posted 4/30/13
I knew a girl who was stripping to afford college. I would have dated her in a heartbeat given the chance. Though I do not know if I could get with a hooker.
9477 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / In the S.O.S breg...
Offline
Posted 4/30/13
being weird is a good thing but i dont do drugs in a person
85095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 4/30/13
I'd totally do it. I like that but not too weird though.
Posted 4/30/13
Just if she likes me lol Im Weird to
9998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/30/13


I second that.


I second that too.


Psshfft. Not being yourself will only backfire.



You're sexy. Just saying.

Okay, I'm done with forums for tah-day.
8651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Pennsylvania
Offline
Posted 4/30/13
Weird- doesn't bother me
Selling yourself- Doesn't bother me "That" much but where gonna go together when you get tested......regularly
and drugs- as long as your not like losing hair, or your teeth aren't falling out as you turn into a skeleton in my arms where ok....... for now but i will slowly try and get you off of them.
20471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Pinellas Park, FL
Online
Posted 4/30/13
No.
19987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / On Artaeum
Offline
Posted 4/30/13
Yes because there is no normal everyone has weird shit goin on in life.
2673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Sexual Chocolate
Offline
Posted 4/30/13
Drugs harder than alcohol/pot are a major no-no because that shit will fuck you badly and i'm not worrying myself to death because you wanna snort coke.

I have zero problem with stripping, prostitution probably wouldn't work for me though because i'm very possessive in certain ways. Having my partner ogled and felt up by strangers in a reputable establishment? As long as she is in control and protected i'm fine with it. Having my partner sleep with anyone other than me? That won't fly.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.