First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
The Late Night Chat 5-13-13--5-14-13
Posted 5/13/13
By all means, Chat, Troll, and Keep Language (PG-13). Makes some friends!
Consider this the LIVE CHAT thread on CR for all you late nighters!

What do you think about this T-shirt I bought, should i wear it in public? Whats your ideas to start off the night? Or have you seen the sakurasou no pet na kanojo anime yet?
Hatchling
hiya34 
50761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Albuquerque NM
Offline
Posted 5/13/13
Man i'm too good. Catch it 1 sec after it's made.
Posted 5/13/13 , edited 5/13/13
Damn you Gingy! I thought I was first! >__>
Grand Master Owl
hmm_4x 
27922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / TX
Offline
Posted 5/13/13
3rd haha
Posted 5/13/13

serei28 wrote:

Damn you Gingy! I thought I was first! >__>


Sorry i was first
Posted 5/13/13 , edited 5/13/13

Jackiecellchan wrote:
Sorry i was first :D


No, you're the one who started the thread. Not counted~
Hatchling
hiya34 
50761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Albuquerque NM
Offline
Posted 5/13/13

Jackiecellchan wrote:

By all means, Chat, Troll, and Keep Language (PG-13). Makes some friends!
Consider this the LIVE CHAT thread on CR for all you late nighters!

What do you think about this T-shirt I bought, should i wear it in public? Whats your ideas to start off the night? Or have you seen the sakurasou no pet na kanojo anime yet?


Dude fuck da public, show that shit off! I would if i had this T-shirt!
Posted 5/13/13

hiya34 wrote:


Jackiecellchan wrote:

By all means, Chat, Troll, and Keep Language (PG-13). Makes some friends!
Consider this the LIVE CHAT thread on CR for all you late nighters!

What do you think about this T-shirt I bought, should i wear it in public? Whats your ideas to start off the night? Or have you seen the sakurasou no pet na kanojo anime yet?


Dude fuck da public, show that shit off! I would if i had this T-shirt!


Go to my country. You'll even become popular if you wear anime shirts. 8D
Posted 5/13/13

Dude fuck da public, show that shit off! I would if i had this T-shirt!


I would tottlay wear that shirt also. I was talking to a friend that was from the UK on here and he said If he walk into public with that shirt on he would get laugh at. Well i don't really care what people say anymore My life was gone 10 years ago or my self confidence
Posted 5/13/13


I should start posting first when i post the topic that would make everyone mad
Hatchling
hiya34 
50761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Albuquerque NM
Offline
Posted 5/13/13

Jackiecellchan wrote:


Dude fuck da public, show that shit off! I would if i had this T-shirt!


I would tottlay wear that shirt also. I was talking to a friend that was from the UK on here and he said If he walk into public with that shirt on he would get laugh at. Well i don't really care what people say anymore My life was gone 10 years ago or my self confidence

Yea you shouldn't be ashamed of what you really like! If people don't like you for your hobbies than they are not worthy of your presence.
Posted 5/13/13
Imma grab some food. Be right back!
Grand Master Owl
hmm_4x 
27922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / TX
Offline
Posted 5/13/13
That's what I'm doing! Lol
I'm in a drive through line at waterburger
Hatchling
hiya34 
50761 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Albuquerque NM
Offline
Posted 5/13/13

hmm_4x wrote:

That's what I'm doing! Lol
I'm in a drive through line at waterburger


Yall are making me hungry, time for a low calorie, tiny tiny breakfast, uggggg fuck diets.
Posted 5/13/13
Thats 100% True. Like I would have to slap a bitch if i have to tell her twice :D.

(darn Freaking picture white dust.)

(me after picture lol)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.