First  Prev  227  228  229  230  231  232  233  234  235  236  237  238  239  Next  Last
Post Reply Have you watched...?
268 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12 hours ago
Nope.

Akame ga Kill?
23 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 12 hours ago
Yeah.

Shinsekai Yori?
197 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Sweden
Offline
Posted 12 hours ago
No.

Flowers of Evil?
6570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / NY
Offline
Posted 12 hours ago
Nope

Noragami?


1925 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Online
Posted 12 hours ago
No.

Log Horizon?
4088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Brazil
Offline
Posted 11 hours ago
Yes, the first 3 episodes haha

Kids on the Slope?
70023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / NJ, USA
Offline
Posted 10 hours ago
Yes <3

Tokyo Ghoul.

15023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Michigan
Offline
Posted 10 hours ago , edited 10 hours ago
Yup

Canaan?
6570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / NY
Offline
Posted 10 hours ago
Nope

Eureka 7
1009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Virginia, USA
Offline
Posted 10 hours ago
Nah.
Lovely Complex?
70023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / NJ, USA
Offline
Posted 10 hours ago
I read the manga.

Tokyo Ghoul.

Cerul 
86 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 10 hours ago
Yes

RWBY?
6570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / NY
Offline
Posted 9 hours ago , edited 9 hours ago
only watched the first couple of episodes

Isshuukan Friends?
16911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Karasuno High
Offline
Posted 9 hours ago
yes and i loved it

FLCL?

2539 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Virginia
Offline
Posted 8 hours ago
Of course!

Shin Sekai Yori?
First  Prev  227  228  229  230  231  232  233  234  235  236  237  238  239  Next  Last
You must be logged in to post.