First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Are you drawn to a genre?
16747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / San Jose, California
Offline
Posted 6/20/13
Slice of Life and Horror/Suspense
6488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/20/13
If it has ANY sort of action (except for ecchi, which for the most part disgusts me) because I am really fed up with slice of life.
24352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Zealand
Offline
Posted 6/21/13
Slice of Life, Action, Yuri (or a mix of)
25204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44 / M / Memphis, TN
Offline
Posted 6/21/13 , edited 6/21/13
I'll watch anything that looks interesting, but I'm especially drawn to slice-of-life series.
29359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Livingston, Louis...
Offline
Posted 6/21/13
This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.
47629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Tiphares
Offline
Posted 6/21/13

Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?
29359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Livingston, Louis...
Offline
Posted 6/21/13 , edited 6/21/13

Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?


As a matter of fact, I have not. Does it by any chance have rape or any Bible Black elements? I can watch almost anything in anime and hentai, even shota, loli, and traps/yaoi, thouroughly enjoying it all, but eroguro and rape are where I draw the line.

47629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Tiphares
Offline
Posted 6/21/13 , edited 6/21/13

Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?


As a matter of fact, I have not. Does it by any chance have rape or any Bible Black elements? I can watch almost anything in anime and hentai, even shota, loli, and traps/yaoi, thouroughly enjoying it all, but eroguro and rape are where I draw the line.


Erm, yeah. Then, how about Aki no Sora?

All hentai has a plot, it's just some are better than others.

Me being myself, I can watch anything from hardcore rape hentai to cutesy magical girl kiddy anime.

75416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / This Dying World
Offline
Posted 6/21/13 , edited 6/21/13
Hentai with plot… let me look for a sec.

edit: hentais with good plot

Eroge! H mo Game mo Kaihatsu Zanmai

ane haramix

harem time

moonlight maiden

shocking pink

edit2: feels weird recommending porn...
29359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Livingston, Louis...
Offline
Posted 6/21/13

Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?


As a matter of fact, I have not. Does it by any chance have rape or any Bible Black elements? I can watch almost anything in anime and hentai, even shota, loli, and traps/yaoi, thouroughly enjoying it all, but eroguro and rape are where I draw the line.


Erm, yeah. Then, how about Aki no Sora?

All hentai has a plot, it's just some are better than others.

Me being myself, I can watch anything from hardcore rape hentai to cutesy magical girl kiddy anime.



Aki no Sora was pretty damn good. The thing with rape and eroguro is my weak stomach. I like it when everything is consensual, and if you read Mai-cahn's Daily Life, it's one of the few eroguro eromangas I've managed to read. Dunno how I didn't vomit everything out of my system.

On a seperate note, Lychee Light Club manages to do guro pretty well. It's also yaoi and a small part trap. Then again, the guro from Junji Ito or Usamaru Furuya is completely different. I can tolerate guro, but eroguro is completely different. Their guro is more on the horror end, which I can roll with just fine.


30014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / KS, USA
Online
Posted 6/21/13
Hmm I will tend to watch just about any genre I suppose. I am drawn to slice of life, rom-coms, and comedy ones like Sket Dance more often though.
humnut 
17524 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California. . . F...
Offline
Posted 6/21/13

Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?


As a matter of fact, I have not. Does it by any chance have rape or any Bible Black elements? I can watch almost anything in anime and hentai, even shota, loli, and traps/yaoi, thouroughly enjoying it all, but eroguro and rape are where I draw the line.


Erm, yeah. Then, how about Aki no Sora?

All hentai has a plot, it's just some are better than others.

Me being myself, I can watch anything from hardcore rape hentai to cutesy magical girl kiddy anime.



Aki no Sora was pretty damn good. The thing with rape and eroguro is my weak stomach. I like it when everything is consensual, and if you read Mai-cahn's Daily Life, it's one of the few eroguro eromangas I've managed to read. Dunno how I didn't vomit everything out of my system.

On a seperate note, Lychee Light Club manages to do guro pretty well. It's also yaoi and a small part trap. Then again, the guro from Junji Ito or Usamaru Furuya is completely different. I can tolerate guro, but eroguro is completely different. Their guro is more on the horror end, which I can roll with just fine.




Oh, when did this turn into a porn thread, lol. I love hentai, the grosser the better! I was introduced to Urotsukidōji when I was a kid and thought it was the most hilarious thing I had ever watched!
29359 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Livingston, Louis...
Offline
Posted 6/21/13

humnut wrote:


Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:


Shrapnel893 wrote:


Zachman wrote:

This is probably gonna shock the shit out of everyone. But I'm a borderline-hentai ecchi kind of guy. I loved Queen's Blade for that. I'm also a big hentai guy. That's not the shocking part. I like it more when it has plot. Yes, it's not often people watch porn for its plot.


You ever see Taimanin Asagi?


As a matter of fact, I have not. Does it by any chance have rape or any Bible Black elements? I can watch almost anything in anime and hentai, even shota, loli, and traps/yaoi, thouroughly enjoying it all, but eroguro and rape are where I draw the line.


Erm, yeah. Then, how about Aki no Sora?

All hentai has a plot, it's just some are better than others.

Me being myself, I can watch anything from hardcore rape hentai to cutesy magical girl kiddy anime.



Aki no Sora was pretty damn good. The thing with rape and eroguro is my weak stomach. I like it when everything is consensual, and if you read Mai-cahn's Daily Life, it's one of the few eroguro eromangas I've managed to read. Dunno how I didn't vomit everything out of my system.

On a seperate note, Lychee Light Club manages to do guro pretty well. It's also yaoi and a small part trap. Then again, the guro from Junji Ito or Usamaru Furuya is completely different. I can tolerate guro, but eroguro is completely different. Their guro is more on the horror end, which I can roll with just fine.




Oh, when did this turn into a porn thread, lol. I love hentai, the grosser the better! I was introduced to Urotsukidōji when I was a kid and thought it was the most hilarious thing I had ever watched!


I don't even know. TC asked what genre we like, I stated ecchi and porn. It was bound to happen, I just made it simple, and rid the awkwardness of it happening later.
809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Way outside the box
Offline
Posted 6/21/13
Yes and no cuz I mean i really love rom/com but i will watch almost any genre in the end
9837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Australia
Offline
Posted 9/12/13
i tend to watch romantic comedy's
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.