First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
The Late Night Chat 6-8-13-6-9-13
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:




madoka? ummmm am not sure could you describe it

*emo corner* *has no idea how to describe that series*
http://www.crunchyroll.com/puella-magi-madoka-magica


ahhhh that series ive heard of it but i havent seen it yet, i might watch it after i watch the world god only knows
Grand Master Owl
hmm_4x 
27922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / TX
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:


hmm_4x wrote:

Just popping in to say hi :3
not gonna be here tonight? :P


bonjour and i might have to go soon. >_< how are you?


I'm good :3
I just watched the purge tonight :0
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13 , edited 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:



*sigh* i had a feeling something like that happened


XD i feel kind of bad for him.

yeah, so he was trying to stay a virgin?
Posted 6/8/13



ahhhh that series ive heard of it but i havent seen it yet, i might watch it after i watch the world god only knows

kay. it's really good, in my opinion.
Posted 6/8/13

hmm_4x wrote:


SuzumeAkihana wrote:


hmm_4x wrote:

Just popping in to say hi :3
not gonna be here tonight? :P


bonjour and i might have to go soon. >_< how are you?


I'm good :3
I just watched the purge tonight :0


how was it? also, i'm really, really happy that event isn't real. ^^""
Posted 6/8/13 , edited 6/8/13



yeah, so he was trying to stay a virgin?

yep.
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:




yeah, so he was trying to stay a virgin?

yep.


that makes me feel bad for him..... poor guy.

39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:




ahhhh that series ive heard of it but i havent seen it yet, i might watch it after i watch the world god only knows

kay. it's really good, in my opinion.


mhm k i might have to check it out
Posted 6/8/13


that makes me feel bad for him..... poor guy.

yeah. i really, really wish that woman hadn't done what she did.
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:



that makes me feel bad for him..... poor guy.

yeah. i really, really wish that woman hadn't done what she did.


now i have to check it out just to see this nonsense
Posted 6/8/13



now i have to check it out just to see this nonsense


XD *pats head* have fun~
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13 , edited 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:




now i have to check it out just to see this nonsense


XD *pats head* have fun~

i will, kinda looking forward to it, wait have you seen BTOOM yet
Posted 6/8/13

mungo-zabnism wrote:


SuzumeAkihana wrote:




now i have to check it out just to see this nonsense


XD *pats head* have fun~


i will, kinda looking forward to it, wait have you seen BTOOM yet


good. gotta go. Dx
39750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 6/8/13

SuzumeAkihana wrote:


mungo-zabnism wrote:


SuzumeAkihana wrote:




now i have to check it out just to see this nonsense


XD *pats head* have fun~


i will, kinda looking forward to it, wait have you seen BTOOM yet


good. gotta go. Dx

awwwwww well talk to you later have a nice night
Grand Master Owl
hmm_4x 
27922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / TX
Offline
Posted 6/8/13
So who's still on? :P
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.