First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Asian food is the best!
465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 6/21/07
don't u guys agree? we use so many different spices and create so many new flavors! we have so many different ways of cooking chicken too! haha how can asian food NOT rock?

what's your favorite asian dish?

i like dim sum and yum cha
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/21/07
Yes that's true! I think Chinese food is the best. I am not a big fan of Japanese food because i don't really like Raw fish
6643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / a LittLe Red Dot...
Offline
Posted 6/21/07
hmm... got quite alot leh.. let me c... frm singapore... chicken rice, duck rice, roti prata, curry fish head, chilli n black pepper crab, fich ball noodles, lor mee, wanton noodles... umm... cant rmb others haha...
4165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 6/21/07
I like asain food ...haven't tried a lot of different kinds but my fav is sesame seed chicken.
40 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / somewhere,,,,
Offline
Posted 6/21/07
im asian...buh i dont really like asian food lol
its okay buh nah the best =P
1039 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 6/21/07
its good
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 6/21/07
58667 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / New York
Offline
Posted 6/21/07

Freshkidd wrote:

im asian...buh i dont really like asian food lol
its okay buh nah the best =P


Haha, I would say the same, but only for the westernized Chinese food. Mainly because I work at a Chinese restaurant and I'm so sick of the food we serve there. My dad, however, likes coming up with new dishes so it's kinda fun. I wouldn't mind having some different food now and then -_- Always rice...=[
13298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 6/21/07
i don't really like asian food

btw im asian so stfu
3342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Vienna
Offline
Posted 6/21/07
i think mongolia has a very boring food,....
mostly mean in winter and milk products in summer, but its already very westernized,...
but in general i like all sorts of food and many among them have asian origin :)
but i love the italian cuisine, french breakfast, austrian desserts and britisch drinks
29091 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Body in NY Mind i...
Offline
Posted 6/21/07
I love our food. but I definitely know its not food thats gonna kill you in the future. unlike the united states fast food.
63976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / The Thousand Sunny
Offline
Posted 6/21/07

SenbonzakuraMaster wrote:

I love our food. but I definitely know its not food thats gonna kill you in the future. unlike the united states fast food.


Yeah and that's one of the reasons i like asian food.
107174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago, IL
Offline
Posted 6/21/07
Eh. I've always liked Asian food, but I've become sick of it.
1342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippinas
Offline
Posted 6/21/07
i eat asian food every day bcause im asian
457 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Leesburg
Offline
Posted 6/21/07
for me its shrimp dumplings with fried rice and lomen. I also like pan fry noodles. (i get asian food all the time cause im asian my self YAY).
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.