• Don't know what to watch? Try a random show!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Fate/kaleid liner Prisma Illya (and 2wei!)
Posted 8/23/13 , edited 8/23/13

Rito2Ru wrote:

Ep 7

Well...damn, thank you for the yuri



ending made me sad though, hope they become friends again next episode




Hahaha yea that was to epic. But now we know that fear triggers Illya's hidden powers. and dang that blast was off the charts! I hope this anime carrys on tho! 10 episodes is just to little
2861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / M / California, USA
Offline
Posted 8/23/13
That end..... dang. Poor Illya :(
I don't even want to talk about Illya's switch....
Posted 8/23/13
Next episode is titled:



oh please no! they just to kawaii in those outfits :(!
24741 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Louisiana
Offline
Posted 8/23/13
Episode 7:

If only Miyu would hurry up and fully understand the power of Mahou Shoujo. In a show full of dumb people (Illya's smart though, to be fair), why is it that the only genius is the one who doesn't get it? I guess this is this supposed to be tragic irony or something lol

But seriously though:
Posted 8/23/13
Episode 8 coming in 15hours time, Pre-air that is. hopefully someone subs it this time o: looking forward to it :3
21210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 8/23/13
Maid power is fearsome
15288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/24/13 , edited 8/24/13
I must be real high but I just tripped out while realizing(after 7 Episodes in) that we're watching Illya! little Illya from Fate/Zero, you know!? it made me all nostalgic...


sorry I'm not sorry for this:




but this show really gets me laughing...
Telephone Mode!
9721 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ohio
Offline
Posted 8/24/13

Compl3te wrote:

I must be real high but I just tripped out while realizing(after 7 Episodes in) that we're watching Illya! little Illya from Fate/Zero, you know!? it made me all nostalgic...


sorry I'm not sorry for this:




but this show really gets me laughing...
Telephone Mode!


LMFAO wtf
15288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/24/13 , edited 8/24/13


right!?...

9721 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Ohio
Offline
Posted 8/24/13

Compl3te wrote:



right!?...



like you never realized it before?lol......
15288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/24/13 , edited 8/26/13
I'm watching Episode 8 in the RAW ><

-edit-



55341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / With Lucina
Offline
Posted 8/25/13

Compl3te wrote:

I must be real high but I just tripped out while realizing(after 7 Episodes in) that we're watching Illya! little Illya from Fate/Zero, you know!? it made me all nostalgic...


sorry I'm not sorry for this:




but this show really gets me laughing...
Telephone Mode!


Compl3te, you're drunk, go to sleep
Posted 8/26/13 , edited 8/26/13
Pre-Air of episode 8 is still not subbed. usually I can watch it on sunday subbed, whats going on with the subbing team .-.
15288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/26/13

SorotaxMashiro wrote:

Pre-Air of episode 8 is still not subbed. usually I can watch it on sunday subbed, whats going on with the subbing team .-.


ditto ^ yeah, I got fooled. my previous post said I found it but I really didn't. ><
94763 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / This Dying World
Offline
Posted 8/26/13 , edited 8/26/13
subbing team's grandma died...

edit: wrong group... but seriously other group's grandma died.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.