First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
What type of men or women do you like? Which ethnicity or race do you prefer?
4047 cr points
Send Message: Send PM GB Post
not sharing my asl
Offline
Posted 8/3/13

MarshDiamond wrote:

I Have liking for men who look Aribic/ middle eastern men. Exspecially the ones who have beautiful colored eyes. They just seem so exotic to me.


Oh my god yes. Those eyes. Those brightly colored eyes that contrast their dark eyelashes/eyebrows. SO BEAUTIFUL.
19259 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Eastern United St...
Offline
Posted 8/4/13
Hmm i like Black/brown haired girls with straight hair and I like when they are a little bit shorter than me and Caucasian thats just my preference though
5102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / London
Offline
Posted 8/4/13
A girl that would say yes.
11640 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / England
Offline
Posted 8/4/13
Only ever been with Caucasians....just happened lol I can't say I'm attracted to any other preferences because it's never come up lol
2026 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Sweden
Offline
Posted 8/5/13
I would say, every country that call them selfs Caucasians :P, Japanese and the rest of Asia, Middle Eastern Pakistan, Indian, And "Redheads(i know not a ethnicity but still)", and black people works too, lol i guess i like all types.
541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Huntsville
Offline
Posted 8/5/13
I find Japanese and Korean men very attractive.
Posted 8/5/13
Asian.
1124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / U.S.A.
Offline
Posted 8/5/13
I like em all. Even the stuck up skank types. Yeah Yeah! Bring em on baby! I cater to all types of women, big or small.


.................Just so long as they have good hygiene. Cuz that's very important. No exceptions damn it!
Posted 8/5/13
I'm deeply infatuated with a Swedish man.
905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/5/13
no preferences really, but i've come to know i have a thing for russians...
4414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M
Offline
Posted 8/5/13
I like small cute hispanic girls. They're so fragile, I love it.
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 8/5/13
Any race, as long as they respect me and my family. But the only person I dated was caucasian, and that was because we were both losers with bad acne, so I don't have any preferences ethnicity wise. But personality wise, someone who's a funny a-hole, like myself. But still are humble and lanky, fat, ect. Underdogs. So yeah, and someone that isnt a lurker
23172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 8/5/13 , edited 8/5/13
I like european guys, especially British guys...their accent is orgasmic.

My preference is dark hair and white skin...I might like asian guys because of it but english guys have always been my weakness AND the first and most important thing I look for in a guy is the teeth. Good teeth is a must for me haha and right now I have a massive crush on this guy, he is perfect in my eyes <3





they're twins...the more the merrier!!
2743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
14 / F / California
Offline
Posted 8/5/13

mlchanges wrote:

experience tells my type is either unavailable or uninterested......


I have found a twin.

23172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / US
Offline
Posted 8/5/13
^ you guys should try to lower your standards so you will have a better chance at finding your soul mate.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.