Post Reply A scene from Gintama movie 2 relased! OMG
17051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Suomi
Offline
Posted 7/15/13 , edited 7/15/13
I was watching some trailers and then I saw this video! Its a 3 minutes long fight scene from the movie!
Here is the link:
http://www.youtube.com/watch?v=RT6RM3s1Jdo

However, the contrast seems to be wrong (I can't see what's happening in the dark areas) and the framerate is kinda bad, but thats because the scene is re-recorded and recoded, so don't worry, I thing that its fixed in the actual movie.
I can also proof that that is really a scene from the movie, because that scene is a part of the trailer 2 of the movie.

Other videos
Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=buOyYBwP9HY
Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=7h0XAcjD5BU
Trailer 3: http://www.youtube.com/watch?v=vIy1nXnyHZU

A screenshot from the movie:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1005422_269919589817235_972434541_n.jpg

Sorry about my bad english
149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 7/15/13

FatalVerse wrote:

I was watching some trailers and then I saw this video! Its a 3 minutes long fight scene from the movie!
Here is the link:
http://www.youtube.com/watch?v=RT6RM3s1Jdo

However, the contrast seems to be wrong (I can't see what's happening in the dark areas) and the framerate is kinda bad, but thats because the scene is re-recorded and recoded, so don't worry, I thing that its fixed in the actual movie.
I can also proof that that is really a scene from the movie, because that scene is a part of the trailer 2 of the movie.

Other videos
Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=buOyYBwP9HY
Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=7h0XAcjD5BU
Trailer 3: http://www.youtube.com/watch?v=vIy1nXnyHZU

A screenshot from the movie:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1005422_269919589817235_972434541_n.jpg

Sorry about my bad english


Thnx for posting! Can't wait for this movie! <3
41933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Sydney, Australia
Offline
Posted 7/15/13
LOL WTF hahaha.

Did Elizabeth hit the gym or something? [refer to the screenshot]

37305 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Narnia, Closet
Offline
Posted 7/15/13
Subbed version:
https://www.facebook.com/photo.php?v=677106755648488

^^
44022 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Australia
Offline
Posted 7/16/13
"Even though we have been thinking that this film would mark the end, if the movie is a hit, I believe that the higher-ups would definitely not keep quiet about it." Voice actor Kenichi Suzumura also added that it is the wish of both the staff and the higher-ups that the anime franchise continue.
7418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / England
Offline
Posted 9/14/13
Can't wait for this movie!! More Gintama in the world is always a good thing :3
lol in the trailers I mistook Shinpachi for Yamazaki xD oops
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 10/4/13
I AM SO EXCITED ! TO WATCH THE MOVIE

its really sad to think that the anime gintama is going to END

i dont know how to fell about it its frustrating
17559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Jersey, USA
Online
Posted 10/4/13
I have seen the future.......AND IT IS EPIC!!!!!
You must be logged in to post.