First  Prev  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  Next  Last
What would you look like if you're an Anime Character?
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / holland
Offline
Posted 7/2/08
i wanna look like honda goro:Pxd major rulezz:P
17211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 7/2/08
I didn't get the title....
-__-;
But I guess I'd have a little longer then shoulder lenght hair, pink hair and blue eyes.
Don't make fun of my uncreativity.
2346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Somewhere out there
Offline
Posted 7/2/08
1841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 7/2/08
me all red but of course not red skin-_-
15779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Nuuk, Greenland
Offline
Posted 7/2/08
yamamoto takeshi - KHR
590 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/2/08
Evil and with the short teperament of Sanzo sama
2056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Boise, Idaho
Offline
Posted 7/2/08 , edited 7/2/08
hmm for me i guess my right eye is crimson red and my left eye is sapphire blue. each eye had a deadly power to it, and my skills are freeze time, shift my form, ect, ect
medium length black and silver hair.
as for my body, tall and buff figure, encased in black armor with midnight blue trimmings with two long swords on my waste and a nightmare claymore on my left shoulder with a high energy Impulse cannon on my right.
age: 20
height: 5ft 11 7ft with armor
gender: male
Posted 7/2/08
hmm... bianchi from katekyo hitman reborn, well i wouldn't *look* like her but the style is the same, i'll probably have black/blue [my hair colour] instead of her red/purple hair
472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Fort Lee, NJ
Offline
Posted 7/2/08
1886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In A Anime World
Offline
Posted 7/2/08
little past sholder light brown wavey hair yellowish eyes and very athletic
1886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In A Anime World
Offline
Posted 7/2/08
and with bangs
2317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Mordor.
Offline
Posted 7/2/08
I'd have to have long black hair with blue or red highlights. And pale skin and purple or green eyes. With a fit body. And wore a... uhm nice fighting suit? idk ahah. No, A black tank top with a black skirt.... and gloves and long socks.
686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
64
Offline
Posted 7/2/08


this is exactly what i look like
810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/2/08

Eudd wrote:


chibi-prince wrote:


Eudd wrote:


chibi-prince wrote:


Eudd wrote:

The thread title makes no sense whatsoever. Failure.


why not it makes sense to me



What would LOOK would you like if you're an anime character?

Are you an idiot?


well use your brain to put the words togather its not like you cant figure it out and why does it matter its just a grammer mistake
BTW no offence ment.....


"togather"...? It doesn't matter, the sentence doesn't make any sense because it's grammatically incorrect.


no wonder why people don't like eudds sum of u are complete snobs so stuck up n just try to criticize people for no exact reason because u just felt like it
1860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / M / Nihon , Tokyo
Offline
Posted 7/2/08 , edited 7/2/08
which do you mean ??? what i would look like or what would i want to look like ??

I would look like..................
What i would like to look like....

Nah , im not gonna tell u .
Not gonna tell u coz i already like the way i look
First  Prev  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  Next  Last
You must be logged in to post.