Remove this ad
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Is Crunchyroll the most popular Anime site?
20472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / California
Offline
Posted 7/27/13
So is AN illegal?
They have a pretty big catalog
970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Samsara
Offline
Posted 7/27/13
lol the most legal... would name a few that are better but dont want to name them cuz if a snitch is on >_> u know... i only use this site for forum or to get high graphic anime that isn't high graphic in illegitimate website... but i prefer the other ones cuz this site doesn't post every single anime and if you solely use this one your missing out on a lot of nice anime..... idk if it's the mst popular i never used it until recently actually when i knew about it before but didnt use it cuz it's lack of anime... only used it to get a high graphic episode and there are some free sites with high graphics i will not name ... i saw animecrazy on the first page if this thread and i really liked that site.. some dam snitch or dem govment found out so that just shows you why good anime site's shouldnt get so popular or else the govment or a snitch might pop up... if u want to support the anime industry use sights like this though...
20472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / California
Offline
Posted 7/27/13
I see. I do have an account here but I will admit to watching half of my shows through other means.
18681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
50 / Bite the pillow.
Offline
Posted 7/27/13
Hulu has a ton of anime shows if you want to sit through a few Ads every-now-and-then.

Hulu's "standard" free stream is 480P which I believe is a tad better than CR's free stream, but at least with CR, if you pay, you can get rid of the Ads. If you bump up the Hulu Plus, you still have Ads. Doesn't bother me, but it does most others.
Jaeger Moderator
49512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / England
Offline
Posted 7/27/13

Em0SceneStabr wrote:


Davidvauhn wrote:

Probably the most popular LEGAL anime site.

^^^^ This
I come here for all legal stuff. But sadly crunchyroll doesn't have a lot of stuff..... not even Persona :'3


Always trying to add more
35257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Sydney, Australia
Offline
Posted 7/27/13
No, it's not the most popular, but it's the only one I frequently visit.

There is one other free legal streaming site in Australia, Madman, they're airing My Teen Comedy Snafu and Attack on Titans.
I also watched Magi and Steinsgate on there.

I like to support legal streaming sites...
44273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / United States
Offline
Posted 7/27/13
In order:
CR
Funi
Hulu
Netflix
TAN
diasuki
Crackle
Viki
youtube
Amazon
neon alley (dubs)
gong vision
there are a couple of others I think but hard to find. Also there are others for other regions besides the united states that I can't recall from memory
17504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / SoCal, HB
Offline
Posted 7/28/13
I watch most of my stuff here now, but I think Animecrazy was one of the big (illegal) ones.

Had a long run but the internets' becoming stricter as the government and companies try to gain media control.

I say the government put less control and more freedom and privacy.
27140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/28/13

Doryphoros wrote:

lol the most legal... would name a few that are better but dont want to name them cuz if a snitch is on >_> u know... i only use this site for forum or to get high graphic anime that isn't high graphic in illegitimate website... but i prefer the other ones cuz this site doesn't post every single anime and if you solely use this one your missing out on a lot of nice anime..... idk if it's the mst popular i never used it until recently actually when i knew about it before but didnt use it cuz it's lack of anime... only used it to get a high graphic episode and there are some free sites with high graphics i will not name ... i saw animecrazy on the first page if this thread and i really liked that site.. some dam snitch or dem govment found out so that just shows you why good anime site's shouldnt get so popular or else the govment or a snitch might pop up... if u want to support the anime industry use sights like this though...


The snitch part cracks me up, mostly because of the irony of it's negative use on a legal website. Honestly, the reason why the available anime on here has been growing is because of the increase in revenue through people watching here. It's a lot easier to buy the licenses if they can promise viewers and thus $$. The more of these illegitimate sites you are referencing get shut down, the higher the likelihood people will search out legal means, which means more revenue, which means more anime available through legal means. Snitch in this sense, should be a positive word on this site.
3072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/28/13
It's not. Even /a/ has higher web traffic.
3917 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / London
Offline
Posted 7/28/13

Compl3te wrote:


m-seversky wrote:

Flags everywhere

Anime crazy died, this the only site i know of


oh shit! you're right.

-edit-

I'm surprised the mods haven't laid the banhammer down on this thread.


Something died in me :(..might just buy membership even thou you can't use prepay card
Banned
13159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 7/28/13

m-seversky wrote:


Compl3te wrote:


m-seversky wrote:

Flags everywhere

Anime crazy died, this the only site i know of


oh shit! you're right.

-edit-

I'm surprised the mods haven't laid the banhammer down on this thread.


Something died in me :(..might just buy membership even thou you can't use prepay card


gotta be a star, hommie.
20 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Sg
Offline
Posted 7/28/13
i would really like to pay but CR got nothing for me due to country restriction.
1118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / U.S.A.
Offline
Posted 7/28/13
legally speaking, yes!
22336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / UK
Online
Posted 7/28/13
I think Crunchyroll is the most legal site that people use for anime.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.