First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
What anime left you feeling like crap?
22291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Maryland, USA
Offline
Posted 8/18/13
Clannad. I cried so much.
2921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / San Carlos city
Offline
Posted 8/18/13

Reaveres wrote:


ze04 wrote:


Reaveres wrote:

School Days.....


Weeks later and I still feel like crap for watching it.


I really regretted watching it lol, made me lose faith in humanity for a while


You and me both
Retsof 
21017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/18/13
Puella Magi for me. Took me a week to get out of the funk that put me in. EP9 hit me the hardest Still difficult to listen to "And I'm Home".
32168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/18/13 , edited 8/18/13
End of Evangelion. That left me depressed for days.

EDIT: Five Centimeters per Second, too. Although I'd watch that one again.
14271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 8/18/13

Wings_And_a_Halo wrote:

End of Evangelion. That left me depressed for days.

EDIT: Five Centimeters per Second, too. Although I'd watch that one again.


this one scene from EVA made me contemplate on how shitty life is.

22064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / NJ
Offline
Posted 8/18/13

Amon_Brell wrote:


hyjinx17 wrote:


Amon_Brell wrote:


hyjinx17 wrote:


Amon_Brell wrote:

Toradora


Please I need an explanation on how Toradora left you feeling like crap? I promise to respect whatever you say as your opinion, I'm just honestly curious on this one.


I appreciate that the story given is much more realistic than the two of them actually running away together, but that is what I wanted to see!


Ah ok. Just out of curiosity, you saw the scene after the credits on the final episode right? Alot of people who said they didn't like the ending was because they didn't stick around for that.


Thank you, Life is now complete!


lol yeah, had a feeling
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 8/18/13
School days, idk i just hated it till this day , and End of Evangelion i was confused and angry forever , also Flowers of Evil, that one left me depressed and Angry inside , Puella Magi left me disappointed ..... then angry

One anime that made me feel really shitty was Elfen Lied... the anime just made me completely sad.... the dog part and ending...just everything
25641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M
Offline
Posted 8/18/13
School Days is far too easy pickings to really use for this list, very few could actually stomach that mess honestly,

I'd say the ones that left me sadly wanting more but well aware my needs would never be fulfilled are:

Sasameki Koto
Skip Beat!
Angel Beats!
Elfen Lied
19553 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Canada
Offline
Posted 8/18/13
La storia della Arcana Famiglia
28088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/18/13 , edited 8/18/13
Monster, the whole ending section just depressed me. That said, watching it again soon.
13162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / USA
Offline
Posted 8/18/13
An underrated show called Casshern Sins.

Just the setting kind of felt like crap. In a good way of course. How everyone is slowly dying and blaming the main character when he has amnesia and dat ending too.

Really dove into the meaning of life and death really good.

Felt like crap for a few weeks after.
22097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / On the Court
Offline
Posted 8/18/13
Pet girl of Sakurasou, proves that working hard sometimes doesn't mean shit.....
4298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Enjoying the suns...
Offline
Posted 8/18/13
Yup i agree with that
29147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
61 / F / U.S.A.
Offline
Posted 8/18/13
Kyoshiro to Towa no Sora
hotarubi-no-mori-e
Guin Saga
Gin-Iro no Olynssis
Gilgamesh
Wolfs Rain
Posted 8/18/13 , edited 8/18/13
Mirai Nikki.

Sorry but if you are going to get shot in the face with a shotgun, you aren't going to say "well at least the "me" from Universe B will still be OK" They tried to pawn it off as a happy ending by making it so that everyone in Universe B was happy while everyone freakin died in Universe A, but philosophically, that makes no sense.....Also Yuno is evil, I don't care how insane you are, when you kill people for your own selfish reasons, you are considered the "VILLAIN" She shouldn't get a happy ending, neither does Madam Terrorists....Why the hell does the purple haired terrorists get a happy ending? Didn't she blow up a bunch of people in a school? Personally, I don't think Terrorists should get happy endings, a loving family, and the powers of God. Come on, Sugou Nobuyuki from SAO was a HERO compared to her.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.