First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply How do u know it someone's azn?
Posted 6/12/08
ask them o.0 south asians and some flips arent chink looking so u can nvr tell..also some mexi look asian XD
Member
3655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in yur dark heart
Offline
Posted 6/20/08

loveydovey162 wrote:


koalabear07 wrote:


loveydovey162 wrote:

Sometimes you can tell when theyre mixed XD

Ahaha only with some half asians though.
Some just don't look asian at all


thats true cuz i'm half japanese and i don't look asian other than my extremely straight shiny hair..lol.. most ppl think that i'm caribbeans.


I would have said you're carribean also


sooooooo true.............i would have guessed that too.........
Member
2404 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / i dont think so
Offline
Posted 6/29/08
well if they r like chinese korean or jap its pretty easy. but if they r like blazn like ha;f black and half azn u think they r latino.
Member
4688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Earth!
Offline
Posted 7/2/08
i think sumtimes by their eyes..and people keep on caying that i look like chinese and spanish but im not im FILIPINO!! LOLz
Posted 7/4/08
heh i just KNOW :] but everyone thinks im japanese o.O and 1 person thought i was korean o.o only like 2 people in my whole life guessed right that im chinese :3
Member
1484 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 8/2/08
i dunno i find it really easy but thats probally cause i live in australia and they're tonnes of different typesl of asians and mixes r so easy to tell cause they dont look like fully asian but mixes r cute XDDD espeically asian mix with asian kyaaa im so jealous XDD hahahaha
Member
725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Germany
Offline
Posted 8/5/08 , edited 8/5/08
i think the eyes and the hair XDD
Posted 9/20/08
I would just ask -.-
17086 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Chillin w/ my music
Offline
Posted 10/24/08
I can kind of guess which kind of asian people are. But seems only asians can distinguish. Though most people think I'm korean bc there a big korean population haha...but I'm chinese haha.
Posted 11/26/08
I can tell by the way they look....
sucks that many people can't tell i'm asian...they always mistake me for a spanish person but it's ok
Member
2926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
yes i have change...
Offline
Posted 1/18/09

ej2 wrote:

they look asian because they are younger looking...


lol tht is tru.. i had a cousin nd he was bout 2 go in a club or buy alcohol nd got asked 4 ID..
Posted 1/19/09

crunchy101 wrote:


ej2 wrote:

they look asian because they are younger looking...


lol tht is tru.. i had a cousin nd he was bout 2 go in a club or buy alcohol nd got asked 4 ID..


yeah that's right... happens all the time.
Member
8594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/16/09
Just by their looks but not their real Asian ethics. A girl in my class, told me that I'm Viet because she know my last name is Viet which is true. I can tell Asian last name such as Japanese, Korean, Viet , and Chinese.
Member
594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 4/12/09
u can tell by looking... its harder for thoses who arnt asian but my physics/maths teacher can tell the diference as he teaches asians...lol he says we all looks diff to him and he can tell by last names to he can even pronounce them properly!!! btw he's um iono aussie...not asian for sure
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.