First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
wedding song???
685 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Muskegon, Michiga...
Offline
Posted 1/29/08
I am no female... But I say "Walk With Me In Hell" - Lamb Of God.... >.>
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Orange County, CA
Offline
Posted 1/29/08
I want to be traditional and use the original wedding song!
1918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Just somewhere.
Offline
Posted 1/29/08
while walking down the aisle...i want the song...

ON THIS DAY - david pomeranz

or

YOU RAISE ME UP - josh groban

hahaha..
Posted 1/29/08
I do (cherish you)- 98 degrees
5445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philippines
Offline
Posted 1/29/08
wut gurls only?!? no fair!

soulja boy - crank that soulja boy xD
actually ill pick wut my gurl wants
5445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philippines
Offline
Posted 1/29/08

adOrkabLe_filo wrote:


rhyme_playah wrote:

wut gurls only?!? no fair!

soulja boy - crank that soulja boy xD
actually ill pick wut my gurl wants


lmfao wth?! haha you want the oldies to have a heart attack on your wedding day?!
O___o

does it hurt ur eye to see them dance? xD
3597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ur mums
Offline
Posted 1/29/08

adOrkabLe_filo wrote:


rhyme_playah wrote:

wut gurls only?!? no fair!

soulja boy - crank that soulja boy xD
actually ill pick wut my gurl wants


lmfao wth?! haha you want the oldies to have a heart attack on your wedding day?!
O___o



hahaha wedding and a few funerals ....

15332 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/29/08
how about love so sweet - arashi?
5445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Philippines
Offline
Posted 1/29/08

adOrkabLe_filo wrote:


rhyme_playah wrote:


adOrkabLe_filo wrote:


rhyme_playah wrote:

wut gurls only?!? no fair!

soulja boy - crank that soulja boy xD
actually ill pick wut my gurl wants


lmfao wth?! haha you want the oldies to have a heart attack on your wedding day?!
O___o

does it hurt ur eye to see them dance? xD


haha, I never said it would...but a wedding's supposed to be romantic!

does...

Soulja Boy up In da hoe
Watch Me Lean And Watch Me Rock
Super Man Dat Hoe
Then Watch Me Crank Dat Robocop
Super Fresh, Now Watch Me Jock

sound romantic to you? -.-'

it can be=p but seriously its gunna be da gurls choice not mine anyways xD if its gunna be me it will be drop it like it... i meant dam it let teh gurl pick!
3262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ♥Philippines♥
Offline
Posted 1/29/08
r u getting married??..well if yuo are..god bless!!

i don't think if you know this song but i'll pick

So close by: Jon Mauchly (don't sure bout the spelling) LoL

its from enchanted , the fairytale movie (amy adams, susan surandon)...so romantic!!

3398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Facebook XD
Offline
Posted 1/29/08
xx You're still the one by Shania Twain xx
-------------------------o0o---------------------------
Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday

They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong

You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night

Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'..
-------------------------o0o---------------------------
xx and some of her other songs (you've got a way, from this moment on, and forever and for always) xx

xx so sweet! ^///^ xx
3496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / KL,Malaysia
Offline
Posted 1/29/08

xxpattyxx wrote:

xx You're still the one by Shania Twain xx
-------------------------LyricS---------------------------
Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday

They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong

You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night

Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'..

-----------------------------------------------------
xx and some of her other songs (you've got a way, from this moment on, and forever and for always) xx

xx so sweet! ^///^ xx


Warh i love tis song i heard it when i was grade 1!

3496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / KL,Malaysia
Offline
Posted 1/29/08
For me..

Gackt - returner
Gackt - kimi no aitakutte
Loveholic - shinkirou
Yui - love and truth
I'm virgin - madonna lol! haha XD
Posted 1/29/08
PussyCat Dolls that Don't you wish your gf was hot like me song. I not into these 'latest things'...don't blame me.
Jennifer Lopez- waiting for tonight XD ( seriously, I want to play that song on my wedding day! Just to tease my future husband.)
4963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / cebu
Offline
Posted 1/29/08
a nice romantic song that is not that old....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.