First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply One-Punch Man Discussions
603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 6/5/15
2354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / London, UK
Offline
Posted 6/5/15
DAY-FREAKIN'-ONE!!!!!!!!!!!!!1
603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 6/5/15

IroquoisPlliskin wrote:

DAY-FREAKIN'-ONE!!!!!!!!!!!!!1
YOU AND ME BOTH!!!!!!!!!1

27824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Ohio, USA
Offline
Posted 6/5/15
Kind of funny I thought this said "One Ass Man Discussions"...
Sogno- 
45736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Online
Posted 6/6/15
@lorreen that's great that they responded and did so in such a nice way it makes sense why they did that now. I bet you weren't the only one who said something lol. thx for sharing

i def plan on buying the print!! to have that amazing artwork in my hands is like a dream
JuJu26 
27552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / U.S.A.
Online
Posted 9/5/15 , edited 9/5/15
New chapter/special chapter is out! If you like a one punch kill and fishing, then this chapter is for you!
16486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 9/5/15
Speed of Sound Sonic should of really been a women. Perhaps that would of given him enough edge to beat Saitama?
5009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/7/15
https://youtu.be/GNO_EQkz9mM

Guess what I found guys and girls hahaha
9610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / North Pole
Offline
Posted 9/7/15
So I bought the Manga today, very excited.
16486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 9/7/15 , edited 9/7/15

Kaiohkun wrote:

https://youtu.be/GNO_EQkz9mM

Guess what I found guys and girls hahaha


Wait is this a leak? I thought it wasnt suppose to be out for another 26 days? Also some part the art looks a bit unpolished and rushed. I hope if this was a leak that those get cleaned up a little but looking pretty good
5009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/7/15

SheaR619 wrote:


Kaiohkun wrote:

https://youtu.be/GNO_EQkz9mM

Guess what I found guys and girls hahaha


Wait is this a leak? I thought it wasnt suppose to be out for another 26 days? Also some part the art looks a bit unpolished and rushed. I hope if this was a leak that those get cleaned up a little but looking pretty good


Dunno but I hope it's a leak too lol it looks pretty amazing
3318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / NW
Offline
Posted 9/10/15
Just bought books 01 and 02 yesterday. Seen the books on the store shelf, and had no hesitation to buy.

I need to start doing the Saitama workout everyday. Because who doesn't want to be a hero?
5009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/10/15
Ooh looks like it was a leak for the first episode. They just yanked it from YouTube for copyright violation lol
34924 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Florida
Offline
Posted 9/10/15
I got the first volume today. Gotta read the second one too before October 4.
JuJu26 
27552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / U.S.A.
Online
Posted 10/6/15
Chapter 57

So much badass in this chapter!

We see the continuation of the battle between Metal Bat and Senior Centipede, which was packed with tons of beat-downs and action. I enjoyed had Metal Bat held is own, then Centipede gained the upper hand, but will sheer willpower, Metal Bat came out the victor and it was great. The art was amazing as always! I am looking forward to the next chapter!

First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.