First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Kuroko no Basuke Season 2 Discussion ( NO MANGA SPOILERS)
26251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M / Rio de Janeiro, R...
Offline
Posted 11/3/13
Watching episode 30 now. And,
Yep, the tittle order is wrong. The episode described as "I Surpassed You Long Ago" on Crunchyroll is indeed the "I've Been Waiting For This"
137493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Anime World
Online
Posted 11/9/13
As some people pointed out on the CR video, do NOT read the episode description because it's a spoiler.

Anyways, that was fucking intense. Hello cliffhanger:
45955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Online
Posted 11/9/13
ep 6

sparkly ending lol

and I laughed way too much for the next episode's preview


also please fix the episode description CR and last weeks too
19529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 11/9/13
wut a huge cliffhanger >_>
vanishing drive ish pretty osm
One Punch Mod
46008 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 11/9/13
Don't get me wrong. I've been enjoying Season 2 well enough. However, it wasn't until this episode (31) that I felt the same sense of excitement and interest that I did throughout season 1. Kept me on the edge of my seat watching the game, and oh that cliffhanger--well done!
16007 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / On the Court
Offline
Posted 11/9/13 , edited 11/9/13
Ehh, TBH alright at best.

Some of the animation was replayed and we only got to see some of the other players score once or twice, which some being the same animation. The Vanashing Drive....., to see it animated still annoys me, but I thought by seeing it animated I would see the trick to it and I didn't. Not to worry, the best is yet to come of this series. (And CR fixed the Description)
40 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 11/9/13
I'm enjoying this second season a lot. I can't wait to see the other Generation of Miracles in action again.
45955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Online
Posted 11/16/13
Ep 7

Midorima just can't get along with anything that even resembles Kuroko lol



This scene, just lol

Looks like the flashback continues on to the next episode
18833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / England
Offline
Posted 11/16/13
episode description gives away the big cliff hanger we all been waiting for -.-
aoc000 
14154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Too much informat...
Offline
Posted 11/16/13
I felt like the flashback dragged on a little to long... and it's going to continue next episode.

The whole scene with Momocchi, Kise, and Midorima was pretty entertaining.

3840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/16/13
Almost fell asleep twice.

Unless a game is going on, this is one of the most boring shows of the season.
45955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Online
Posted 11/23/13
Ep 8

Evil faced dude is evil mastermind, go figure lol

Back to the next match next episode

16007 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / On the Court
Offline
Posted 11/23/13
People the flashbacks is kind of like 30% of this serious We haven't even gotten to Tekiuo back story yet. .
22440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Louisiana
Offline
Posted 11/23/13
Found a little gem at the bottom.


Also, I dunno what y'all are talking about. This show is a 10/10 even when it's boring.
9837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Australia
Offline
Posted 11/23/13 , edited 11/23/13
i dont mind the flash backs ive seen other animes (manly Naruto) were they do 6 to 7 eps of flash backs per season
this is wonderful compared to that
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.