First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Kuroko no Basuke Season 2 Discussion ( NO MANGA SPOILERS)
133602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Anime World
Online
Posted 12/14/13
Great conclusion to the match. Gotta say, that Hanamiya guy is a poor sport...

I do think that his skills is quite something though when he actually shows it like that teardrop shot.
44102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Online
Posted 12/14/13
ep 11

Kiyoshi and his closing remark, you just can't beat him when he's such a nice guy
19453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
http://myanimelis...
Offline
Posted 12/14/13
priceless look on that losing team
woot with the next epi lol
53977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
the South Bay
Offline
Posted 12/16/13 , edited 12/17/13
woohoo !!the Seirin warm up pants is almost done ...I have the T- shirt already but I am wanting to make the jacket too....damm that one is not easy.

anyway looking forawrd to the next episode ....

but for the mean time... I am finally checking put Slam Dunk since I have not seen this one yet and I am enjoying this one a lot too.This anime includes educational stuff about basketball and its cool. Basketball is the sports I watched the most since I was a kid , so their explanation of the rules was kinda like a review of what I know about this sports even though I dont play basketball

and Its good to hear tons of the veteran seiyuu in this anime :
17801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 12/18/13

kaname08 wrote:

HAA! love the look on his face




If he only used geass then he would win.
133602 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Anime World
Online
Posted 12/21/13

Shit got real.

On another note, I bet the ladies are quite pleased with the latest episode.
17801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 12/21/13 , edited 12/21/13

stark700 wrote:


Shit got real.

On another note, I bet the ladies are quite pleased with the latest episode.



I guess.
I can't wait for the next episode.
PCBFan 
18627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / A land with fille...
Offline
Posted 12/21/13

stark700 wrote:


Shit got real.

On another note, I bet the ladies are quite pleased with the latest episode.



There's a little bit fanservice in there too I like this anime a lot hahaha
44102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / With Lucina
Online
Posted 12/21/13
Ep 12

Fanservice for every audience!

35223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 12/21/13
This week was like Free! meets Air Gear.
22905 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Virginia
Offline
Posted 12/21/13 , edited 12/21/13
we finally get to see Akashi next episode!
17801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 12/21/13

irtiza9169 wrote:

we finally get to see Akashi next episode!


Holy shit! Do we really?!
53977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
the South Bay
Offline
Posted 12/21/13 , edited 12/21/13
LOL !!!

I really want to check the manga now ... so many assness... well almost.... and manly chests and abs ...

I was cracking up so much during Hyuga's ....well you know . trying to tell them not to use the towel while in the onsen ... yuo know ...I still cant get use to that...I use the towel so that scene cracked me up .

.and then the ladies woohoo !!... even though that was a side view ... that was daring love those melon points !!!but it was fun to see Hyuga as a perve



I am glad we get to see more of Riko's dad...voiced by Miki Shinichiro san , you dont hear him a lot lately but he is also in Gingitsune as Gin
14997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / On the Court
Online
Posted 12/21/13

qualeshia3 wrote:


irtiza9169 wrote:

we finally get to see Akashi next episode!


Holy shit! Do we really?!


Yeah, and it's kinda intense how they all meet.
17801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 12/21/13 , edited 12/21/13



My reaction:

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.