First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
What Was Your Ex Like?
8101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / at my HOUSE.... (...
Offline
Posted 6/26/07
she was so sweet and such an understanding lady... das all i can say...
18856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / BN {GMT +8}
Offline
Posted 6/26/07
My exes are local people...(at my hometown)
Both are Jerks!!!
2307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / West Covina
Offline
Posted 6/27/07

shiki_2007 wrote:

my ex
filipino
we broke up coz he had to go home to his hometown and hes not coming back. btw he cheated too.
what i think about him? im over him and i hope he has a good life.


If A Chicc Did Me That Dirty, I'd Hope She Farts! Nahh But I Would Hope She Ends Up Pregnant For Cheatin On Me..And She Deserved It..
In Ur Case, ur Ex Will be Pregnant! Lol...Iono Im Bored Dude...
649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Wonderland
Offline
Posted 6/27/07
First ex hmmmmm.

Really I was just young and desperate for a boyfriend he wanted to make out so it worked. But like one day in he wanted me to meet his family and he was saying stuff about love. I felt claustrophobic around him because he smothered me so much. He even tried to follow me into the girls toilet.

Ack so I dumped him and he got sulky and all his little gangsta ho friends wanted to jump me scary!

Done.
94 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / rochester
Offline
Posted 6/27/07
my last ex lied all the damn time she even lied about being raped so i would beat the crap out of some frat guy that called her a bitch. she also said she was pregnet. I hate her
43 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 6/27/07
Wow..Interesting yet sad stories..

Sadly I don't have a story to tell, because I still don't have a boyfriend. Everyone at my school thinks I'm either too nerdy or ugly.

Well hopefully I'll have more luck at my new high school.
Posted 6/28/07
i hate all my exes, they can all rot in the 7th circle of hell, tarrtarus and everywhere else down there
11511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / somewhere i guess
Offline
Posted 6/28/07
ok my ex hmmm he was realy tall 6''3(im only 5''1)good lookin, athletic,but ignorant not that smart.materialistic was only after one thing(most guys are)and was rude towards woman so i broke up with him in front of all his friends and wat was funny all the girl were still after him
695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / go pinoy go!
Offline
Posted 6/28/07
my ex was hoT!!! but she acted like a b*%$9... if it comes in the bed.. she was number 1 rather than my current girl.. sorry babe.. =)
441 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Los Santos
Offline
Posted 6/28/07

deadstick wrote:

my last ex lied all the damn time she even lied about being raped so i would beat the crap out of some frat guy that called her a bitch. she also said she was pregnet. I hate her


want me to kill her?...don't worry, its free...
283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / WI
Offline
Posted 6/28/07
It's hard to say what my ex was like. All I know is when everything was good we had a lot of fun. But after awhile she stop having feelings for me. She said it all started when she realize I was a failure at life. lol, I thought that was kind of harsh, but whatever. Anyways after she dump me, she said she wanted to stay friends. lol Sadly we didn't work out as friends. We kept in contact though, but I think that'll end soon too.

Now I realize I hate almost everything about her, but I still love her. I know that sounds stupid, and I can't even explain it myself. It's just the way it is. But for some reason she keeps me at a distance, and never really gave us being friends a chance. So like I said we probably won't keep in touch anymore, and I won't ever talk to her again. I think thats what she wants, so there is nothing I can do about it. Oh well, I'll just write a drama based off my experience with her. lol
27431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Hayward, CA - OR...
Offline
Posted 6/28/07
lol she's now a slut...after she broke up with me she went out with all these druggies so i dunno what's been inside her
when we were going out she was kind tho. she's white and mexican her mother is baptist(sp?) and her father is Catholic. O.o figure that one out
499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / In your dreams!
Offline
Posted 6/28/07
Uhm. He was english, a year older than me and very smart/funny. We really didn't mesh well and always ripped into each other tooth and nail. He was controlling and I was impossible. I think about him at least once a day, I still care about him.
24982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/28/07
i still dont have a bf T_T
581 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your pants.
Offline
Posted 6/29/07
He was the sweetest guy that was soo nice we flirted foreva and eva and then we started going out. then I found out that he was nice to every girl he met only because he had a bet with friends to see how much he could "get". havent heard from him since.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.