Kill La Kill Re-Dub Comedy
5237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 11/12/13 , edited 11/23/13
[mod edit: link removed due to inappropriate content]
I did all the voices sound effects and editing. enjoy and share if you liked it.
i'm gonna do a series of re-dubs so if you wanna see your fav anime re-dubbed like this make your suggestions in this thread.
15909 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / The Dark Continent
Offline
Posted 11/12/13
You should send this to Adult Swim. We're still waiting for that season 4 of The Boondocks.
314 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Nowhere Islands
Offline
Posted 11/12/13
Oke, this was hilarious! You really did all the voices? that's pretty cool, you should re-dub something like Needless. There is alot of jokes you could come up with from that.
13432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / USA
Offline
Posted 11/12/13
That was awful.
24915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Virginia
Offline
Posted 11/12/13

karishin32 wrote:

That was awful.


lol
5237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 11/12/13 , edited 11/12/13

Kurodenki wrote:

You should send this to Adult Swim. We're still waiting for that season 4 of The Boondocks.


boondocks 4 will hit the airwaves in january


Tactics15 wrote:

Oke, this was hilarious! You really did all the voices? that's pretty cool, you should re-dub something like Needless. There is alot of jokes you could come up with from that.


thanks i havent seen needless. i'll have to check it out. thanks for the suggestion


karishin32 wrote:

That was awful.


its not for everyone. you have to enjoy a certain brand of humor to appreciate this video. but you can't tell me the dinner scene didn't at least make you chuckle.
15319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / CR Forums
Offline
Posted 11/12/13
I liked the Humor, but I don't think you pulled it off 100%

Plenty of good moments, but the flow....it's not...flowing enough...or something. I don't know, keep at it. I'm sure in a few episodes you'll get a good laugh from me, but this one couldn't keep it up for me.

Youz gotta channel some Huey into this, give some straight man to all that comedy.
5237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 11/12/13 , edited 11/12/13
jesus christ man. i'm just one guy with a laptop and a mic. lol
but who would you consider the straight man in the kill la kill series?
24331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Free World Jail
Offline
Posted 11/12/13
Lmao, i love re-dubs like this. Its especially fitting for this show with all the blatant fanservice thrown at you.
32611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 11/12/13
eh, it's no Evabridged...
4789 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 11/12/13
oh that made my night!!!
33722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Where you are.
Offline
Posted 11/12/13
LMAOOOOOO! "Thank you Black Jesus!"
22706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / SoCal, HB
Offline
Posted 11/12/13
"My dick go deeper than titanic" xD
14708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Seattle
Offline
Posted 11/13/13

swagswagswagswag


That made me laugh. The rest made me slightly nauseous.
Still, pretty good work.
One Punch Mod
47860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 11/23/13

stylemaster wrote:

[mod edit: link removed due to inappropriate content]
I did all the voices sound effects and editing. enjoy and share if you liked it.
i'm gonna do a series of re-dubs so if you wanna see your fav anime re-dubbed like this make your suggestions in this thread.


Hey, had to close this one too--funny or not. the content in the link violates the site rules.

locked and closed
You must be logged in to post.